تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
چگونه در گوشی سامسونگ فضای دوم داشته باشیم؟

چگونه در گوشی سامسونگ فضای دوم داشته باشیم؟

گوشی‌های اندرویدی جدید معمولا ویژگی جذابی به نام فضای دوم دارند. فضایی مخفی که کاربران می‌توانند اطلاعات مخصوص خودشان را در آن ذخیره کنند. فضای دوم گوشی سامسونگ هم برای کاربران گوشی‌های این شرکت کره‌ای قابلیت جذابی است. اگر می‌خواهید second space سامسونگ را فعال کنید با ما همراه باشید.

خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در کسری پارس با گارانتی معتبر

فضای دوم در گوشی های سامسونگ

همان طور که گفتیم برنامه فضای دوم در گوشی سامسونگ  به شما اجازه می‌دهد که بتوانید فایل‌های شخصی خودتان مانند عکس و ویدیو و اپلیکیشن و هر چیزی که می‌خواهید را داخل آن ذخیره کنید، بدون اینکه کسی بتواند آن‌ها را ببینید. برای ایجاد فضای دوم در گوشی سامسونگ  روند دشواری را پیش روی خودتان مشاهده نمي‌کنید. اگر فکر می‌کنید که یکسری فایل بسیار حساس دارید که نباید دست کسی به آن‌ها برسد، با ساخت فضای دوم در گوشی سامسونگ  می‌توانید از اطلاعات خود محافظت کنید.

اموزش ساخت فضای دوم در گوشی سامسونگ

اگر به دنبال اموزش ساخت فضای دوم در گوشی سامسونگ هستید، مراحل زیر را دنبال کنید. در ابتدا باید بگوییم که فضای دوم سامسونگ  به نام Secure Folder یا پوشه امن شناخته می‌شود. اگر گوشی‌های جدید سامسونگ به این ویژگی مجهز شده‌اند.  فضای دوم در گوشی های سامسونگ  یک فضای کاملا خصوصی است که از اطلاعات شما نگهداری می‌کند. سامسونگ این فضا را هم با Knox محافظت می‌کند و به کاربران اطمینان می‌دهد که اطلاعات آن‌ها همیشه امن باقی می‌ماند. شما می‌توانید در زمان ایجاد فضای دوم در گوشی سامسونگ  روی آن رمز عبور قرار بدهید تا کسی به آن دسترسی نداشته باشد.

 

بیشتر بخوانید

Maintenance mode در گوشی سامسونگ چیست

 

چگونه در گوشی سامسونگ فضای دوم داشته باشیم

اپلیکیشن Secure Folder به عنوان فضای دوم گوشی سامسونگ شناخته می‌شود. پس برای دانلود فضای دوم گوشی سامسونگ  باید به سمت Secure Folder بروید.

در ابتدا وارد Settings گوشی شوید.

سپس به قسمت Biometrics and security مراجعه کنید.

حالا Secure Folder را انتخاب کنید.

برای استفاده از فضای دوم گوشی سامسونگ a32  یا  استفاده از فضای دوم گوشی سامسونگ a51 و سایر گوشی‌های سامسونگ باید حساب کاربری سامسونگ داشته باشید.

حالا باید در این فضای ثبت نام کنید. اگر از قبل حساب کاربری ساخته‌اید که می‌توانید نام کاربری و رمز عبور خودتان را وارد کنید.

سپس باید اجازه دسترسی‌های لازم به به Secure Folder بدهید.

در ادامه باید مدل رمز عبوری که می‌خواهید روی فضای دوم در گوشی سامسونگ  قرار دهید را انتخاب کنید. استفاده از پترن، پین، رمز عبور و حسگر تشخیص اثر انگشت می‌تواند یکی از این روش‌ها باشد.

در صفحه بعد باید آن روشی که انتخاب کرده‌اید را دوباره وارد کنید.

حالا اپلیکیشن Secure Folder را روی صفحه خانه گوشی مشاهده می‌کنید.

با این روش می‌توانید روی اکثر گوشی‌های سامسونگ از فضای دوم استفاده کنید. اگر به دنبال فضای دوم در گوشی سامسونگ a73 هستید، همین مسیر را دامه دهید.

  1. مجید گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =