تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
چطور در اینستا گروه بزنیم؟

چطور در اینستا گروه بزنیم؟

اینستاگرام را می‌توان پرکاربردترین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران دانست. یکی از قابلیت‌های جذاب این برنامه ایجاد گروه و به اشتراک گذاری محتوا با چندین نفر به صورت همزمان است. در ادامه همراه کسری پارس باشید تا به پرسش چگونه در اینستا گروه بزنیم پاسخ دهیم.

 

کسری پارس یکی از قدیمی ترین ها در حوزه واردات موبایل، خدمات پس از فروش و تعمیرات تلفن همراه است

 

چگونه در اینستاگرام گروه بزنیم؟

چگونه در اینستاگرام گروه بزنیم؟

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام خیلی کار پیچیده‌ای نیست و شما به راحتی و با انجام چند مرحله ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

دایرکت اینستا چت گروهی

 

کدام گوشی برای عکاسی در شب مناسب است؟

بهترین گوشی اندروید برای عکاسی در شب

 

ساخت گروه در اینستاگرام آیفون

هیچ تفاوتی بین آموزش ساختن گروه در اینستاگرام برای اندروید و ios نیست و مراحل دقیقا یکسان است. اگر ایفون دارید برای ایجاد گروه در اینستاگرام می‌توانید از مراحل بالا استفاده کنید.

ورود به گروه اینستاگرام چگونه است؟

پس از پاسخ دادن به این سوال که ‘’ چگونه در اینستاگرام گروه بسازیم’’ وقت آن است که کمی در مورد تنظیمات گروه ایجاد شده صحبت کنیم. با کلیک کردن به روی گروه شما به چند گزینه دسترسی خواهید داشت. هر یک از گزینه‌ها را در ادامه توضیح می‌دهیم.

ورود به گروه اینستاگرام

Invite link

به روی Invite link که کلیک کنید. در بالا صفحه گزینه‌ای به نام Invite link روشن است. اگر این گزینه روشن باشد، هر کاربری با داشتن لینک گروه می‌تواند به آن اضافه شود ولی اگر این گزینه را خاموش کنید افراد تنها با داشتن لینک گروه نمی‌توانند به آن اضافه شوند. از طریق سه گزینه Copy، Send in Instagram و Share شما می‌توانید این لینک را به اشتراک بگذارید.

Members

از طریق این گزینه می‌توانید افراد را به گروه اضافه یا از آن حذف کنید. اگر گزینه Require approval to join را روشن کنید (این گزینه به صورت پیش فرض خاموش است)، افراد برای اضافه شدن به گروه به تایید شما نیاز خواهند داشت.

Theme

از طریق این گزینه می‌توانید شکل و شمایل گروه را تغییر دهید و مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.

Privacy & safety

در همین صفحه به روی اسم گروه در بالای صفحه کلیک کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود گزینه Privacy & safety را انتخاب کنید. گزینه Read receipts به شما نمایش داده می‌شود. روشن بودن این گزینه باعث می‌شود دیگران از مطالعه پست‌ها و متن‌ها توسط شما با خبر شوند. اگر این گزینه را خاموش کنید دیگر افراد گروه دیگر نمی‌توانند بدانند که شما مطلب یا متنی را مطالعه کرده‌اید یا خیر.

 

آموزش پاک کردن سرچ اینستا:

چگونه سابقه سرچ اینستاگرام را پاک کنیم

 

حداکثر ظرفیت گروه اینستاگرام چقدر است؟

پس از آن که پاسخ سوال چطوری در اینستا گروه بزنیم را یافتید این پرسش مطرح می‌شود که گروه ایجاد شده تا چند نفر ظرفیت دارد. طبق گفته خود اینستاگرام گروه‌ها نهایت تا 250 عضو ظرفیت دارند و بیشتر از این تعداد امکان پذیر نیست.

چگونه در اینستا گروه بزنیم؟ (ایجاد چند گروه)

این که “چطور در اینستا گروه بزنیم’’ را به شما پاسخ دادیم و حالا وقت آن رسیده است که به یک سوال مهم پاسخ دهیم، آیا ایجاد گروه محدودیت دارد؟ به طور کلی ایجاد گروه محدودیتی ندارد و شما می‌توانید گروه‌های زیادی ایجاد کنید یا حتی در گروه‌های زیادی عضو شوید.

جمع بندی

مهم‌ترین سوال این مطلب عنوان ‘’ چطور در اینستاگرام گروه بزنیم’’ است و ما در طول متن به طور کامل به این موضوع و حتی نحوه دسترسی به تنظیمات گروه اشاره کردیم. گروه چت اینستا از نظر تعداد گروه محدودیتی ندارد ولی نمی‌توانید به یک گروه بیشتر از 250 نفر را اضافه کنید.

سوالات متداول

چطور در اینستا گروه بسازیم؟ ساختن گروه در اینستاگرام بسیار ساده است و در بالا روش مرحله به مرحله این کار را توضیح داده‌ایم.

چگونه در اینستا گروه بزنیم با تصویر؟ نحوه ساختن گروه در اینستاگرام به صورت تصویری در مطلب توضیح داده شده است.

چطوری در اینستا گروه بسازیم – آیفون؟ هیچ فرقی در ساختن گروه اینستاگرام بین اندروید و ایفون وجود ندارد و مراحل گفته شده برای هر دو صدق می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نه =