تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
چگونه در سرچ اینستاگرام پیدا نشویم

چگونه در سرچ اینستاگرام پیدا نشویم

چگونه در سرچ اینستاگرام پیدا نشویم ؟ سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. خیلی از ما ها دلمان نمی‌خواد به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام پیدا شویم. حتما می‌دانید که با یک سرچ ساده می‌توان بسیاری از کاربران را در اینستاگرام پیدا کرد. حالا قصد داریم روش‌هایی به شما آموزش دهیم که باعث جلوگیری از پیدا شدن در اینستاگرام می‌شوند.

 

کسری پارس با با انواع خدمات تعمیر موبایل در کنار شما کاربران گرامی است.

 

چرا اینستاگرام بعضی پیج هارو نمیاره

جواب این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد.

شاید حساب کاربری مورد نظر شما در حالت مخفی قرار گرفته است. شبکه‌های اجتماعی خطری جدی برای حریم خصوصی افراد به شمار می‌روند. هر کسی که شما را دنبال کند، می‌تواند فعالیت‌های روزانه شما را مشاهده کند. حالا وقتی کاربری حساب کاربری خودش را در حالت مخفی قرار داده باشد، کسی نمی‌تواند آن را مشاهده کند.

بعضی افراد نمی‌خواهند همه محتوایی که درست می‌کنند را مشاهده کنید. وقتی پستی در اینستاگرام قرار می‌دهید، همه می‌توانند آن را مشاهده کنند.  اگر با این موضوع احساس راحتی نمی‌کنید، می‌تواند حساب کاربری خودتان را مخفی کنید.

برای جلوگیری از سایبربولینگ یا قلدری رایانه‌ای. در شبکه‌های اجتماعی با موضوع قلدری رایانه‌ای مواجه می‌شویم. افرادی که در محیط مجازی سعی می‌کنند کاربران را اذیت کنند. خیلی‌ها برای جلوگیری از جنین اتفاقی حساب کاربری خودشان را مخفی می‌کنند.

فرد مورد نظر شما حساب کاربری خودش را غیر فعال کرده یا کلا حذف کرده است.

پس در جواب این سوال که چرا اینستاگرام بعضی پیج هارو نمیاره باید بگوییم که دلیل آن این است که کاربران حساب کاربری خودشان را مخفی کرده‌اند یا حتی حذف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

چگونه اکانت اینستاگرام را پاک کنیم؟

چگونه اکانت اینستا را از مخاطبین مخفی کنیم

در ابتدا می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه اکانت اینستا را از مخاطبین مخفی کنیم. اتفاقا این کار خیلی هم دشوار نیست. تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

چرا اینستاگرام بعضی پیج هارو نمیاره

 

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام:

چگونه در اینستاگرام گروه بزنیم

 

چگونه در اینستاگرام پیدا نشویم

اگر مي‌خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام پیدا نشویم می‌توانید روش زیر را هم اجرا کنید.

حساب کاربری خودتان را در حالت Private قرار دهید.

برای Private کردن حساب کاربری اینستاگرام مسیر زیر را دنبال کنید.

جلوگیری از پیدا شدن در اینستاگرام

 

آموزش ثبت پیج اینستا در گوگل:

چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم

 

نام کاربری اینستاگرام خودتان را تغییر دهید

حالا می‌خواهیم بگوییم که چگونه در اینستاگرام پیدا نشویم . برای اینکار می‌توانید اسم حساب کاربری خودتان را تغییر دهید. اسمی انتخاب کنید که کسی نتواند آن را پیدا کند.

زمانی که روی گزینه Edit Profile کلیک می‌کنید، می‌توانید نام کاربری یا Username و اسم و عکس پروفایل خودتان را تغییر دهید. با تغییر این قسمت‌ها به راحتی می‌توانید کاری کنید که در اینستاگرام پیدا نشوید. علت پیدا نشدن افراد در سرچ اینستاگرام هم می‌تواند همین موضوع باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =