تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
نحوه وارد شدن به safe mode گوشی موبایل و نحوه کار با آن

نحوه وارد شدن به safe mode گوشی موبایل و نحوه کار با آن

حالت safe mode گوشی، یکی از ویژگی‌های نرم افزاری آن به حساب می‌آید و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید گوشی را عیب یابی کنید. در ادامه همراه کسری پارس باشید تا شما را با حالت امن و نحوه وارد شدن به آن آشنا کنیم.

در کسری پارس می توانید انواع خدمات تعمیر گوشی موبایل را دریافت کنید

حالت ایمن گوشی چیست؟

حالت امن یا Safe Mode یک قابلیت نرم افزاری است که در سیستم عامل‌های مختلف مانند اندروید، ios و حتی ویندوز دیده می‌شود. هنگام روشن شدن حالت امن گوشی تنها با برنامه‌ها و سرویس‌های پیش فرض و ابتدایی بوت می‌شود و هیچ برنامه شخص ثالثی در این حالت دیده نمی‌شود.

حالت Safe Mode چه کاربردی دارد؟

گاهی گوشی شما دچار مشکلی می‌شود و شما قصد دارید علت این مشکل را یافت کنید. در چنین مواقعی حالت امن به کار خواهد آمد. مثلا تصور کنید گوشی در ضبط کردن صدا مشکل پیدا کرده، اما آیا دلیل این موضوع خراب شدن میکروفون است یا وجود یک برنامه مخرب؟

حالت Safe Mode چه کاربردی دارد؟

برای این که از این موضوع مطمئن شوید به راحتی می‌توانید از حالت امن کمک بگیرید. گوشی را به حالت امن بوت کنید و مشکل موجود را پیگیر باشید. برای نمونه طبق مثال بالا باید گوشی را به حالت Safe Mode ببرید و سپس امتحان کنید که صدا ضبط می‌شود یا خیر. اگر صدا به درستی ضبط شد این یعنی میکروفون گوشی سالم است و یک برنامه مخرب در ضبط صدا اختلال ایجاد کرده است.

اموزش تصویری Safe Mode

در این بخش به شما آموزش می‌دهیم که در هر برندی چگونه باید وارد Safe Mode شوید.

سامسونگ

خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در کسری پارس با قطعات اورجینال

شیائومی

شما می توانید تعمیر موبایل شیائومی خود را با گارانتی معتبر در کسری پارس انجام دهید

اپل

تعمیر گوشی اپل در کسری پارس با ضمانت قطعات

خارج شدن از safe mode چگونه است؟

در این بخش روش لغو حالت ایمن در گوشی سامسونگ، شیائومی و اپل را توضیح می‌دهیم.

سامسونگ

بیشتر بخوانید:

ایجاد فضای دوم در سامسونگ

شیائومی

اپل

جمع بندی

در این مطلب به حالت سیف مود اندروید و ios پرداختیم و روش وارد شدن به این قابلیت و همچنین خارج شدن از آن را شرح دادیم. شما به کمک حالت امن می‌توانید گوشی خود را عیب یابی کنید و بفهمید که مشکل موجود از سخت افزار است یا از یک برنامه مخرب که به روی گوشی خود نصب کرده‌اید.

سوالات متداول

حالت امن یا Safe Mode چیست؟ حالت امن یک قابلیت نرم افزاری در سیستم عامل‌های مختلف است که باعث می‌شود تنها برنامه‌ها و سرویس‌های سیستمی بالا بیایند و برنامه‌های شخص ثالث اجازه فعالیت نداشته باشند. این حالت برای عیب‌يابی گوشی استفاده می‌شود.

چگونه به حالت امن وارد شویم؟ در متن توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید به حالت امن سامسونگ، شیائومی یا حتی اپل وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =