تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
هواوی اینجوی ۷۰ ؛ میان‌رده خوش ساخت هواوی

هواوی اینجوی ۷۰ ؛ میان‌رده خوش ساخت هواوی

به تازگی تصاویری از مدل واقعی گوشی هواوی اینجوری ۷۰ منتشر شده است. تصاویری که نشان می‌دهند چیزی به معرفی رسمی این گوشی هوشمند باقی نمانده است.  براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی فردا معرفی خواهد شد.

 

برای خرید عمده گوشی هواوی به کسری پارس مراجعه کنید.

 

گوشی هواوی اینجوی ۷۰

گوشی هواوی Enjoy 70 از نظر ظاهری محصول نسبتا زیبایی به نظر می‌رسد. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که هواوی از حلقه‌های طلایی رنگی برای دوربین پشت این گوشی استفاده کرده است.

دوربین پشت هواوی اینجوی ۷۰

تصویر منتشر شده از هواوی اینجوی ۷۰ نشان می‌دهد که این گوشی دو دوربین پشت دارد. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک دوربین برای عکاسی سیاه و سفید هم دارد. گزارش‌های مختلف می‌گویند که گوشی هواوی Enjoy 70 در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود که ۸ گیگابایت رم دارند.

حافظه داخلی هواوی اینجوی ۷۰

گوشی هواوی اینجوی ۷۰ از صفحه نمایش ۶٫۷۵ اینچی استفاده می‌کند و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. گزارش‌های می‌گویند که این گوشی از شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی برخوردار خواهد بود. گوشی جدید هواوی با سیستم عامل HarmonyOS 4 راهی بازار می‌شود.

سیستم عامل هواوی اینجوی ۷۰

هواوی اینجوی ۷۰ به تراشه Kirin 710A مجهز شده که با معماری ۱۴ نانومتری ساخته شده است. این تراشه از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که از چهار هسته Cortex-A74 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی Mali G51-MP4 هم روی این تراشه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

هواوی میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =