تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
هواوی میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

هواوی میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

هواوی از تبلت جدیدی به نام MatePad Pro رونمایی کرد. این تبلت از صفحه نمایش ۱۱ اینچی OLED استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. به گفته هواوی میت پد پرو ۱۱ از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که تا ۶۰۰ نیت روشنایی تولید خواهد کرد.

تبلت هواوی از شاسی آلومینیومی استفاده می‌کند و شش اسپیکر روی آن قرار گرفته است. ضخامت این تبلت هم تنها ۵٫۹ میلی‌متر خواهد بود.

تبلت هواوی میت پرو ۱۱ از تراشه Kirin 9000s استفاده می‌کند. تراشه‌ای که پردازنده‌ای با ترکیب هسته‌های 1+3+4 بهره می‌برد. فرکانس قوی‌ترین هسته‌ آن ۲٫۴۹ گیگاهرتز خواهد بود. سه هسته با فرکانس ۲٫۱۵ گیگاهرتز و ۴ هسته با فرکانس ۱٫۵۳ گیگاهرتز هم دارد. با توجه به بنچمارک Geekbench باید بگوییم که عملکرد تراشه معمولی Kirin 9000 در سطح اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هواوی اینجوی ۷۰ ؛ میان‌رده خوش ساخت هواوی

تبلت هواوی میت پرو ۱۱ به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده و در مدل‌هایی با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این تبلت از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه Beidou هم پشتیبانی می‌کند.

در پشت بتلت میت پد پرو ۱۱ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در جلوی تبلت هم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این تبلت با سیستم عامل هارمونی OS راهی بازار می‌شود و با تری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۶ واتی دارد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت هواوی می‌توانیم به بلوتوث ۵٫۲ و پشتیبانی از نسل سوم قلم M-Pencil هم اشاره کنیم.

تبلت MatePad Pro 11 مدل ۲۰۲۴ در رنگ‌های خاکستری، سفید و مشکی راهی بازار می‌شود. قیمت این تبلت برای مدلی که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد ۵۹۲ دلار اعلام شده است. این تبلت با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۶۳ دلار راهی بازار خواهد شد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هواوی از لپ تاپ میت بوک D16 مدل ۲۰۲۴ هم رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 18 =