تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
نوا ۱۲ اولترا و نوا ۱۲ پرو معرفی شدند

نوا ۱۲ اولترا و نوا ۱۲ پرو معرفی شدند

هواوی از گوشی‌های سری نوا ۱۲ در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی‌ها نوا ۱۲، نوا ۱۲ لایت، نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا نام دارند. در ادامه قصد داریم دو گوشی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا را به شما معرفی کنیم.

مشخصات نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا

گوشی Nova 12 Ultra و Nova 12 Pro از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برند که روی آن یک ناچ کپسولی شکل دیده می‌شود. گوشی نوا ۱۲ اولترا با وزن ۱۹۸ گرم راهی بازار می‌شود و گوشی نوا ۱۲ پرو هم ۲۰۱ گرم وزن دارد. هر دو گوشی ابعاد یکسانی دارند و ضخامت هر دو تنها ۷٫۶۸ میلی‌متر است.

روی صفحه نمایش نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا صفحه نمایش ۶٫۷۶ اینچی OLED قرار گرفته که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD+ که کیفیت قابل قبولی دارد. همان‌طور که گفتیم روی صفحه نمایش یک ناچ کپسولی شکل دیده می‌شود که دو دوربین سلفی داخل آن قرار گرفته است.

گوشی نوا ۱۲ اولترا به تراشه Kirin 9000SL مجهز شده و گوشی نوا ۱۲ پرو هم از تراشه Kirin 8000 استفاده می‌کند. هر دو گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و ۱۲ گیگابایت رم دارند. مدل پرو از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و مدل اولترا ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد. هر دو گوشی با سیستم عامل HarmonyOS 4 راهی بازار می‌شوند.

این دو گوشی به باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که از شارژر ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویزگی‌های نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای است.

حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته و بلوتوث ۵٫۲ هم دارندو

این دو گوشی در قسمت دوربین بسیار به هم شباهت دارند. در پشت دو گوشی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. در کنار دوربین اصلی دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو هم دیده می‌شوند.

دوربین سلفی از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که اولتراواید است و دوربین سلفی دوم از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که عکس‌های پرتره ثبت می‌کند.

قیمت نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا

گوشی نوا ۱۲ اولترا با قیمت پایه ۶۵۸ دلار راهی بازار می‌شود. گوشی نوا ۱۲ پرو هم با قیمت پایه ۵۶۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دوازده =