تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
هواوی P70 ساختار دوربین گوشی‌های موبایل را تغییر می‌دهد

هواوی P70 ساختار دوربین گوشی‌های موبایل را تغییر می‌دهد

به نظر می‌رسد که هواوی به زودی گوشی‌های پرچم‌دار سری P70 را معرفی می‌کند. گزارش‌ها می‌گویند که گوشی پرچم‌دار شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ راهی بازار می‌شود.

آپدیت ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

امروز تصاویری از قاب گوشی هواوی P70 منتشر شد. تصاویری که می‌توانند را با جزییات ظاهری این گوشی آشنا کنند. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی پی ۷۰ از ماژول دوربین مثلث شکلی استفاده می‌کند. این ماژول دوربین سه دوربین پشت و فلش LED را در خود قرار داده است. گفته شده هر سه دوربین پشت این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. دوربین اصلی، دوربین اولتراواید و دوربین تله‌فوتو برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

آپدیت ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

گزارش‌های جدید می‌گویند که گوشی‌های سری P70 در مدل‌هایی با صفحه نمایش ۶٫۵ و ۶٫۸ اینچی راهی بازار می‌شوند. این گوشی‌ها صفحه نمایش ۲٫۵ بعدی دارند و وضوح تصویر آن‌ها به 1.5K می‌رسد. صفحه نمایشی از نوع LTPO که می‌تواند تصاویر را با کیفیت مناسبی نشان دهد.

آپدیت ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

هواوی P70 از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح تصویر 1.5K استفاده می‌کند که البته خمیده هم خواهد بود. شایعات می‌گویند که این گوشی از دوربینی با حسگر OmniVision OV50H بهره می‌برد که در مقایسه با مدل قبلی یک به‌روزرسانی بزرگ به شمار می‌رود.

شایعات می‌گویند که این گوشی سه دوربین پشت دارد. دوربین اصلی حسگر ۱٫۳ اینچی خواهد داشت که می‌تواند در شب عکس‌های بهتری ثبت کند. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری 8K خواهد داشت.

آپدیت ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

گزارش‌های جدید می‌گویند که گوشی هواوی P70 در ماه مارس ۲۰۲۴ یا اوایل ماه آوریل ۲۰۲۴ معرفی می‌شود. برخی شایعات می‌گویند که گوشی هواوی P70 از صفحه نمایش OLED ساخته شرکت‌های BOE، COST، Visionax و Tianma استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که گفته شده پنل آن وضوح تصویر 2K دارد. برخی شایعات می‌گویند که این گوشی به تراشه Kirin 9000s مجهز شده است.

 

شرکت هواوی گوشی‌های P70 و P70 Pro و P70 Pro Art را در سال ۲۰۲۴ راهی بازار می‌شود. گوشی‌هایی به نظر می‌رسد از دوربین‌های بسیار خوب و با کیفیتی استفاده می‌کنند.

تحلیلگران به این موضوع اشاره می‌کنند که هواوی با افزایش درامد ۲۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته قصد دارد ۱۵ میلیون دستگاه گوشی P70 راهی بازار کند. این افزایش درخواست باعث می‌شود که شرکت Largan and Sunny Optical که یکی از تامین‌کننده هواوی به حساب می‌آید هم با افزایش تولید روبه‌رو شوید. اما گوشی‌های P70 هواوی با تمرکز روی دوربین ساخته می‌شوند.

گوشی هواوی P70 با لنزهای 5P و حسگر تله‌فوتو 1/3.6 اینچی استفاده می‌کنند. گوشی هواوی P70 Pro هم از لنز 6P و حسگر 1/2.5 استفاده خواهد کرد.

گوشی هواوی P70 Art هم از لنز 1G6P استفاده می‌کند که از یک شیشه و شش لایه پلاستیکی تشکیل شده است. همچنین مشخص شده که این دوربین از یک حسگر ۱ اینچی برای دوربین اولتراواید هم برخوردار است. ساخت چنین دوربینی قطعا بسیار گران است و قیمت نهایی گوشی را هم افزایش می‌دهد.

عرضه گوشی‌های P70 احتمالا فصل جدیدی در ساخت دوربین‌های موبایل ایجاد خواهند کرد. فروش عمده همه گوشی های موبایل در سایت کسری پارس انجام می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =