تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی آنر اینجوی ۷۰ پرو معرفی شد

گوشی آنر اینجوی ۷۰ پرو معرفی شد

شرکت آنر پس از معرفی گوشی آنر اینجوی ۷۰ حالا از گوشی آنر اینجوی ۷۰ پرو رنمایی کرد. این گوشی به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Full HD مجهز شده و از باتری بزرگ‌تری هم در مقایسه با آنر اینجوی ۷۰ بهره می‌برد.

مشخصات گوشی آنر اینجوی ۷۰ پرو

از ویژگی‌های ظاهری جذاب این گوشی هوشمند می‌توانیم به ماژول دوربین پشت این گوشی اشاره کنیم. ماژول دوربین پشت شامل حلقه‌ای طلایی رنگ می‌شود. قاب گوشی به صورت مات طراحی شده و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم با دکمه پاور ترکیب شده است. این گوشی در رنگ‌های سفید و مشکی و سبز راهی بازار می‌شود.

گوشی آنر اینجوی ۷۰ پرو از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Full HD استفاده می‌کند. این صفحه نمایش LCD از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن هم بهره می‌برد. برای گوشی آنر ۷۰ اینجوی از تراشه اسنپ دراگون 680 4G استفاده شده که که یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد. این گوشی در مدل‌هایی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می شود. سیستم عامل این گوشی هم هارمونی او اس خواهد بود.

گوشی Honor Enjoy 70 Pro از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژر ۴۰ هم پشتیبانی می‌کند. آنر ادعا کرده که می‌توان ۶۰ درصد ظرفیت باتری را در ۳۰ دقیقه شارژ کرد.

این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار آن دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم قرار گرفته است. دوربین سلفی انر اینجوی ۷۰ پرو هم ۸ مگاپیکسلی است.

قیمت آنر اینجوی ۷۰ پرو

این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۰۵ دلار راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم ۲۳۵ دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =