تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
چرا نمی توانم در یوتیوب کامنت بگذارم

چرا نمی توانم در یوتیوب کامنت بگذارم

چرا نمیتونم تو یوتیوب کامنت بزارم ؟ این سوالی است که می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم.

 

 

چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم

چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود کاربران نتوانند در یوتیوب کامنت بگذارند این است که فردی که ویدیو را اپلود کرده، امکان ارسال کامنت را مسدود کرده است. دلیل بسته شدن کامنت های یوتیوب هم کاملا به خود صاحب ویدیو ارتباط دارد.

اما دیگری دیگری هم برای سوال چرا نمیشه تو یوتیوب کامنت گذاشت وجود دارد. شاید کاربر توسط یوتیوب مسدود شده و نمی‌تواند کامنت بگذارد. اگر کامنت‌هایی به صورت اسپم ارسال کنید، یوتیوب دسترسی شما را قطع می‌کند. این اتفاق می‌تواند دلیل بسته شدن کامنت های یوتیوب برای یکسری از کاربران باشد.

چی کار کنیم که بتوانیم کامنت ارسال کنیم؟

دلیل بسته شدن کامنت های یوتیوب می‌تواند به موضوعات دیگری هم در ارتباط باشد. شاید بتوانید کمی در کامنت خودتان تغییرات ایجاد کنید تا کامنت ارسال شود.

مشکل کامنت یوتیوب این کنش مجاز نیست

اگر در زمان ارسال کامنت در یوتیوب با پیام مشکل کامنت یوتیوب این کنش مجاز نیست مواجه شدید، مراحل بالا را انجام دهید. حالا به شکل دقیق‌تر به موارد بالا اشاره می‌کنیم.

کامنت خودتان را ویرایش کنید

استفاده از کلمات نامناسب می‌تواند دلیلی باشد که نتوانید کامنت ارسال کنید. کامنت خودتان را ویرایش کنید. از کلمات بهتر استفاده کنید. به این موضوع توجه کنید که یوتیوب بسیار از کامنت‌ها را خودش فیلتر می‌کند. بعضی وقت‌ها گوگل کامنت شما را به عنوان اسپم شناسایی می‌کند.

مرورگر خودتان را ریفرش کنید

این احتمال وجود دارد که کامنت شما به سرعت حذف شده باشد. مرورگر اینترنت خودتان را ریفرش کنید تا مطمئن شوید کامنت شما وجود دارد یا حذف شده است. اگر با پیام خطا روبه رو شدید، دوباره کامنت ارسال کنید. با ریفرش کردن صفحه یوتیوب مورد نظر خودتان می‌توانید مطمئن شوید که ویدیو هنوز وجود دارد و کامنت‌ها هم باز است.

 

 

کمی صبر کنید

بعضی وقت‌ها به سرعت کامنت می‌گذاریم. پس شاید جواب این سوال که « چرا نمیتونم تو یوتیوب کامنت بزارم» همین سرعت بالای ارسال کامنت باشد. سرعت بالا در ارسال کامنت ممکن است باعث شود که شما به عنوان اسپمر شناخته شوید. گوگل به همین دلیل دسترسی شما را محدود می‌کند. با فاصله زمانی طولانی کامنت ارسال کنید.  بعضی وقت‌ها باید ۲۴ ساعت صبر کنید تا بتوانید دوباره کامنت ارسال کنید.

مودم را ریست کنید

هر کدام از مودم‌های اینترنتی یک IP دارند. برخی مواقع یوتیوب یکسری از IPها را مسدود می‌کند. با ریست کردن مودم می‌توانید یک IP جدید دریافت کنید.  با دریافت IP جدید می‌توانید دوباره وارد یوتیوب شوید.

در این مطلب سعی کردیم به روش‌هایی اشاره کنیم که باعث می‌شوند شما بتوانید دوباره در یوتیوب کامنت بگذارید. روش‌هایی که اصلا دشوار نیستند و به راحتی می‌توانید به کار ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =