تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
لپ تاپ Legion Pro 5 با RTX 4070 و پردازنده Core i9

لپ تاپ Legion Pro 5 با RTX 4070 و پردازنده Core i9

لنوو در حال عرضه جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خودش با نام Legion Pro 5 است. لپتاپمی که با قیمت ۱۸۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. این لپ تاپ گیمینگ لنوو به پردازنده نسل ۱۴ اینتل مجهز شده و قول این را داده که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ Legion Pro 5

شرکت لنوو لپ تاپ گیمینگ Legion Pro 5 را رسما در نمایشگاه CES 2024 معرفی خواهد کرد. با این حال مشخص شده که این لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i9-14900HX استفاده می‌کند. پردازنده‌ای که ۲۴ هسته و ۳۲ ترد دارد. در واقع این پردازنده از ۸ هسته قدرتمند و ۱۶ هسته کم مصرف استفاده می‌کند. فرکانس این پردازنده هم تا ۵٫۸ گیگاهرتز ارتقا پیدا می‌کند.

همان طور که گفتیم قیمت Legion Pro 5 به ۱۸۰۰ دلار می‌رسد. این مدل از پردازنده Core i9-14900HX و ۳۲ گیگابایت رم DDR5 5600 و ۱ ترابایت حافظه SSD و کارت گرافیکی RTX 4070 راهی بازار می‌شود. البته کاربران در صورتی که بخواهند می‌توانند این لپ تاپ را با یک درگاه Gen 4 M.2 SSD جداگانه و تا ۹۶ گیگابایت رم DDR5 خریداری کنند.

لپ تاپ Legion Pro 5 از باتری ۸۰ وات ساعتی برخوردار است. این لپ تاپ در ابعاد ۳۶۳ در ۲۶۰ در ۲۶٫۷۵ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۲٫۵۵ کیلوگرم می‌رسد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Pro 5 سه عدد پورت USB-C 3.2 Gen، پورت DisplayPort 1.4، پورت HDMI 2.1 هم دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =