تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
رابط‌های ال‌جی با هوش مصنوعی

رابط‌های ال‌جی با هوش مصنوعی

ال‌جی در حال ساخت ربات‌های کوچکی است که با هوش مصنوعی کار می‌کنند. این ربات‌های کوچک و دلربا به راحتی می‌توانند در کنار کاربران حرکت کنند.

این ربات‌های ال‌جی که با هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند در نمایشگاه CES 2024 رسما معرفی می‌شوند.

این ربات‌های هوشمند می‌توانند به کاربران اطلاعات دهند که مثلا کولر را در حالی که در منزل نیستند روشن گذاشته‌اند یا حتی‌ می‌توانند از حیوانات خانگی شما مراقبت کنند.

این ربات‌های ال‌جی به تراشه RB5 کوالکام مجهز شده‌اند و به همین دلیل به راحتی می‌توانند نرم‌افزارهای مختلف را جرا کنند. به طور مثلا یکسری از قابلیت‌های جذاب این ربات‌ها، تشخیص چهره، تشخیص صدا، تشخیص احساسات کاربران و حتی پخش موسیقی خواهد بود.

صورت این ربات به دوربین مجهز شده و یک اسپیکر هم دارد. برخورداری از حسگرهای مختلف هم از دیگر ویژگی‌های این ربات است. این حسگرها باعث می‌شوند که ربات ال جی بتواند مسیریابی کند، صحبت کند و گوش دهد. این ربات حتی می‌تواند کیفیت هوا را هم اندازه‌گیری کند و به سیستم هوشمند کنترل خانه هوشمند هم مجهز شده است.

از انجایی که این ربات آزادانه می‌تواند حرکت کند، می‌توان آن را برنامه ریزی کرد تا از حیوانات خانگی مراقبت کند. این ربات در چنین حالتی برای شما اعلان‌های مختلف ارسال می‌کند تا بتوانید از حال حیوان خانگی خودتان با خبر شوید.

از این ربات می‌توانید به عنوان نگهبان خانه هم استفاغده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هجده =