تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
مک بوک ایر M3 معرفی شد؛ مک بوک ایر ۱۳ و مک بوک ایر ۱۵

مک بوک ایر M3 معرفی شد؛ مک بوک ایر ۱۳ و مک بوک ایر ۱۵

اپل از دو مک بوک جدید رونمایی کرد. مک بوک هایی که با پردازنده M3 راهی بازار می‌شوند. این مک بوک‌ها شامل مک بوک ایر M3 در اندازه ۱۳ اینچ و مک بوک ایر M3 در اندازه ۱۵ اینچ می‌شوند.

مشخصات مک بوک ایر M3

هر دو مدل مک بوک ایر جدید به تراشه M3 مجهز شده‌اند. تراشه‌ای که ۶۰ درصد سریع‌تر از M1 عمل می‌کند و ۱۳ درصد سریع‌تر از مک بوک ایر با پردازنده اینتل است.

از صفحه نمایش رتینا برای مک بوک ایر M3 استفاده شده که تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کنند و توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ را دارند. این مک بوک ایرهای جدید از دو صفحه نمایش خارجی هم پشتیبانی می‌کنند.

عملکرد باتری مک بوک ایر M3 به ۱۳ ساعت می‌رسد. این محصولات از وای-فای 6E و دو پورت تاندربولت و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا برخوردارند. از دوربین با وضوح تصویر Full HD هم برای این محصولات استفاده شده است. سه میکروفن برای مک بوک ایرهای جدید در نظر گرفته شده و اسپیکرهای آن هم از صدای فضایی و صدای دالبی پشتیبانی می‌کند. این محصولات تاچ ای دی هم دارند.

مک بوک ایر M3 در رنگ‌های مشکی و خاکستری و نقره‌ای و کرم راهی بازار می‌شوند.

قیمت مک بوک ایر M3

براساس اطلاعات منتشر شده مک بوک ایر M3 در تاریخ ۸ مارس راهی بازار می‌شود. قیمت پایه مک بوک ایر M3 مدل ۱۳ اینچی ۱۰۹۹ دلار خواهد بود. مک بوک ایر ام ۳ مدل ۱۵ اینچی هم با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یازده =