تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
لپ تاپ میت بوک D16 مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

لپ تاپ میت بوک D16 مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

هواوی پس از معرفی از تبلت میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ از لپ تاپی به نام میت بوک D16 مدل ۲۰۲۴ هم رونمایی کرد.

مشخصات میت بوک D16 مدل 2024

لپ تاپ MateBook D16 از صفحه نمایش ۱۶ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایشی که نصبت تصویر ان ۱۶:۱۰ خواهد بود و تا ۳۰۰ نیت روشنایی تولید می‌:ند. برای این لپ تاپ هواوی از وب کم Full HD استفاده شده و همچنین از حسگر تشخیص اثر انگشت هم بهره می‌برد.

لپ تاپ میت بوک D16 از صفحه کلید کامل به همراه نام‌پد استفاده می‌کند و اسپیکرهای استریو هم دارد.

لپ تاپ میت بوک D16

مدل پایه لت پات میت بوک D16 به پردازنده نسل ۱۳ مدل Core i5 مجهز شده و از پردازنده گرافیکی UHD هم بهره می‌برد. مدل رده بالای MateBook D16 هم از پردازنده Core i7  و Core i9 با پردازنده گرافیکی Iris Xe استفاده می‌کند. تمام این مدل‌ها به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱ ترابایت حافظه SSD M2.2 مجهز شده‌اند.

یک عدد پورت USB 3.2 Gen 1 و یک عدد پورت USB 2 و یک عدد پورت USB-C 3.2 Gen 1 مجهز شده است. یک عدد DisplayPort 1.2 و HDMI و جک هدفون و میکروفن هم روی این لپ تاپ دیده می‌شوند.

لپ تاپ میت بوک D16 با ویندوز ۱۱ راهی بازار می‌شود. این لپ تاپ از وای-فای 6e و بلوتوث ۵٫۱ برخوردار است و باتری ۷۰ وات ساعتی با شارژر ۶۵ وات دارد.

این لپ تاپ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای راهی بازار می‌شود. مدل Core i5 با قیمت ۷۰۵ دلار، مدل Core i7 با قیمت ۸۴۷ دلار و مدل Core i9 با قیمت ۹۱۷ دلار راهی بازار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =