تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
موتورولا اج ۴۰ نئو؛ گوشی جذاب موتورولا با ویژگی‌های جذاب

موتورولا اج ۴۰ نئو؛ گوشی جذاب موتورولا با ویژگی‌های جذاب

شرکت موتورولا با معرفی گوشی هوشمند موتورولا اج ۴۰ نئو قصد دارد تا در بازار گوشی‌های هوشمند سهم بیشتری کسب کند. گوشی هوشمندی که در رنگ‌های جذابی راهی بازار شده است. این گوشی یک رنگ بسیار منحصر هلویی دارد که نظر خیلی‌ها را به خودش جلب کرده است.

مشخصات گوشی موتورولا اج ۴۰ نئو

گوشی موتورولا Edge 40 Neo از صفحه نمایش ۶٫۵۵ اینچ با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز خواهد بود و از HDR10+ هم بهره می‌برد. برای این گوشی هوشمند از تراشه دایمنسیتی ۷۰۳۰ استفاده شده و از رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 بهره می‌برد. گوشی موتورولا اج ۴۰ نئو با اندروید ۱۳ راهی بازار می‌شود و تا دو سال به‌روزرسانی اندروید و سه سال به روزرسانی اندرویدی دریافت می‌کند.

موتورولا اج ۴۰ نئو در رنگ هلویی

گوشی موتورولا اج ۴۰ نئو از دو دوربین پشت بهره می‌برد. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی که OIS دارد و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی هم در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. در جلوی گوشی هم دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگابایت دیده می‌شود.

این گوشی موتورولا از گواهی IP68 بهره می‌برد که در برابر اب و گرد و خاک مقاوم است. برخورداری از اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از شبکه 5G هم از دیگر ویژگی‌های این محصول است. موتورولا اج ۴۰ نئو از وای-فای 6E و بلوتوث ۵٫۳ و NFC و USB-C برخوردار است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ وات هم برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

قیمت موتورولا اج ۴۰ نئو

قیمت این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۹۰ دلار خواهد بود. این گوشی را می‌توانید با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۱۵ دلار خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + بیست =