تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی موتو G24  پاور معرفی شد

گوشی موتو G24  پاور معرفی شد

شرکت موتورولا از گوشی موتو G24 پاور رونمایی کرد. گوشی‌ای که در قسمت باتری عملکرد خوبی دارد.

مشخصات گوشی موتو G24 پاور

گوشی موتو G24 پاور به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توانیم به تراشه Helio G85 اشاره کنیم. این گوشی صفحه نمایش ۶٫۵۶ اینچی LCD با وضوح تصویر HD+ دارد. دو دوربین پشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

گوشی موتو G24 پاور با اندروید ۱۴ راهی بازار شده و یک بروزرسانی بزرگ اندروید و سه سال بروزرسانی امنیتی را دریافت می‌کند. این گوشی جدید موتورولا از حسگر تشخیص اثر انگشت برخوردار است و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد. برخورداری از اسپیکرهای استریو و صدای دالبی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.

گوشی موتو G24 پاور از کارت حافظه تا ۱ ترابایت پشتیبانی می‌کند. این گوشی شارژر ۳۳ وات دارد که البته خودش از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در مدل‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی برای مدل اول ۱۱۰ دلار و برای مدل دوم ۱۲۰ دلار خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + یک =