تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
تلویزیون نوکیا با پشتیبانی از گوگل تی وی معرفی شد

تلویزیون نوکیا با پشتیبانی از گوگل تی وی معرفی شد

به‌زودی اولین تلویزیون‌های نوکیا معرفی می‌شود تا نام این برند را تنها در دنیای گوشی‌های هوشمند نشنویم. تلویزیون‌ نوکیا برای عرضه در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا در نظر گرفته شده است.

مشخصات تلویزیون نوکیا

تلویزیون نوکیا از ویژگی ارتباطی StreamView به نام Nokia Google TV استفاده می‌کند. همان‌طور که مشخص است تلویزیون نوکیا با نرم‌افزار Google TV رایه بازار می‌شود که برپایه اندروید ۱۲ توسعه پیدا کرده است.

تمام تلویزیون های نوکیا به یک پردازنده مجهز شده‌اند. یک پردازنده چهار هسته‌ای که از هسته‌های Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۴۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G31 MP GPU استفاده می‌کند.

این تلویزیون‌های به ۱٫۸ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند.

تلویزیون نوکیا در اندازه‌های مختلف راهی بازار می‌شود. این تلویزیون را می‌توان در اندازه ۲۴ اینچ، ۳۲ اینچ، ۴۰ و ۴۳ اینچ خریداری کرد..

مدل‌های ۲۴ و ۳۲ اینچی تلویزیون‌های نوکیا از وضوح تصویر HD یا ۱۳۶۶ در ۷۶۸ راهی بازار می‌شوند. مدل‌های ۴۰ اینچی و ۴۳ اینمچی هم از ویدیو تصویر Full HD بهره می‌برند. البته گفته شده مدل ۳۲ اینچی مدلی با وضوح تصویر Full HD هم خواهد داشت.

این تلویزیون‌ها بیشتر برای استریم کردن محتوا ساخته شده‌اند . از کروم کست داخلی بهره می‌برند. تلویزیون نوکیا از وای-فای و بلوتوث هم بهره می‌برد.

تلویزیون نوکیا از سه پورت HDMI 1.4 و دو پورت USB 2 بهره می‌برد. ورودی AV و Ethernet هم برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =