تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
مشخصات نوا 12 اولترا هواوی لو رفت

مشخصات نوا 12 اولترا هواوی لو رفت

شرکت هواوی طی چند ماه گذشته بسیار فعال بوده و گوشی‌های زیادی را نیز روانه بازار کرده است. سری نوا 12 احتمالا در همین ماه در چین معرفی می‌شوند و حالا اطلاعات زیادی از گوشی نوا 12 اولترا که گران‌ترین نسخه این سری به حساب می‌آید به بیرون درز کرده است. این سری احتمالا نوا 12 لایت، نوا 12، نوا 12 پرو و نوا 12 اولترا را شامل می‌شود.

این گوشی از پنلی OLED با رزولوشن 1.5K استفاده خواهد کرد. این نمایشگر در بالا میزبان دو ناچ کوچک برای قرار گیری دوربین‌های سلفی خواهد بود. یکی از این سلفی‌ها سنسوری 60 مگاپیکسلی خواهد داشت و سلفی دیگر نیز برای زوم 2 برابری کاربرد دارد تا بتوانید عکس‌های نمای نزدیک ثبت کنید.

ظاهرا دوربین اصلی نوا 12 اولترا سنسوری 50 مگاپیکسلی با اندازه بزرگ 1/1.55 اینچی دارد و از دیافراگم متغیر نیز بهره می‌برد. مشخصات دیگر دوربین‌های این محصول هنوز مشخص نیست و باید تا معرفی رسمی منتظر باشیم. قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای است و این مدل از ارتباط ماهواره‌ای نیز بهره‌مند خواهد بود.

قدرت تپنده نوا 12 اولترا طبق اطلاعات منتشر شده تراشه کایرین 9000 خود هواوی است. این گوشی از شارژ سریع 100 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد ولی ظرفیت دقیق باتری آن هنوز مشخص نیست. البته هنوز نمی‌دانیم میزان حافظه داخلی و حافظه رم این گوشی نیز به چه ترتیب خواهد بود و با چه نسخه‌هایی مواجه هستیم.

 

جای گوگل پلی روی هواوی چی نصب کنیم؟

جایگزین گوگل پلی در هواوی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =