تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی گیمینگ نوبیا Z60 اولترا معرفی شد

گوشی گیمینگ نوبیا Z60 اولترا معرفی شد

گوشی نوبیا Z60 اولترا معرفی شد. گوشی پرچم‌داری که از دوربین‌های بسیار منحصر به‌فردی استفاده می‌کند. همچنین باید بگوییم که این گوشی اولین گوشی ضد آب شرکت ZTE با گواهی IP68 است.

مشخصات گوشی Nubia Z60 Ultra

گوشی Nubia Z60 Ultra از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی AMOLED بهره می‌برد. صفحه نمایشی که تا ۱۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته و به همین دلیل با یک صفحه نمایش کاملا یکپارچه روبه‌رو هستیم.

گوشی نوبیا Z60 اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و از رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4 استفاده می‌کند. این گوشی گیمینگ است و به همین دلیل از لایه‌های فلزی برای خنک شدن آن استفاده شده است. این گوشی گیمینگ ZTE از لوله‌های انتفاق گرما و فیبرهای نانوکربن ابررسانا استفاده می‌کند. از ویژگی‌های گیمینگ نوبیا Z60  اولترا می‌توانیم به قابلیت Game Space و تکنولوژی Super frame stabilization اشاره کنیم.

گوشی نوبیا زد ۶۰ اولترا از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربینی که از حسگر 1/1.49-inch سونی مدل IMX800 استفاده می‌کند. این دوربین ۳۵ میلی‌متری خواهد بود و دیافراگم آن f/1.6 خواهد بود. این دوربین از لرزشگیر لیزری بهره می‌برد.

دوربین nubia Z60 Ultra

این گوشی از دوربین اولتراواید ۱۸ میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد که از فوکوس خودکار و لرزشگیر خودکار هم برخوردار است. حسگر قرار گرفته برای دوربین اولتراواید هم ۵۰ مگاپیکسلی است که اندازه آن 1/1.56-inch خواهد بود.

برای زوم کردن هم گوشی نوبیا Z60 اولترا از دوربینی استفاده می‌کند که ۸۵ میلی‌متری است و OIS هم دارد. این دوربین از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی در اندازه 1/2.0-inch استفاده می‌کند. این حسگر OmniVision OV64B خواهد بود.

گوشی نوبیا Z60 اولترا از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری با یک شارژر ۸۰ وات شارژ می‌شود. گوشی Nubia Z60 Ultra با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyOS راهی بازار می‌شود.

گوشی نوبیا Z60 Ultra در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری راهی بازار می‌شود. این گوشی را می‌توان در چهار مدل خریداری کرد. این مدل‌ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =