تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی وان پلاس ۱۲ گلوبال؛ پرچم‌دار ۲۰۲۴ وان پلاس

گوشی وان پلاس ۱۲ گلوبال؛ پرچم‌دار ۲۰۲۴ وان پلاس

وان پلاس ۱۲ رسما در چین معرفی شد

آپدیت ۱۴ آذر ماه

گوشی وان پلاس ۱۲ یک محصول پرچم‌دار به شمار می‌رود. گوشی هوشمندی که به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. این گوشی در مدلی راهی بازار می‌شود که ۲۴ گیگابایت رم دارد و از یک ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

گوشی وان پلاس ۱۲ از صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۱۶۸ پیکسلی استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی تا ۴۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

وان پلاس ۱۲ سبز

در قسمت دوربین باید بگوییم که وان پلاس ۱۲ از دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گوشی OnePlus 12 به دوربین تله‌فوتو با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی هم مجهز شده که زوم ۳ برابر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های وان پلاس ۱۲ می‌توانیم به گواهی IP65 اشاره می‌کنیم.

قیمت وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲ مشکی

گوشی وان پلاس ۱۲ در رنگ‌های مشکی و سبز و سفید راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۱۰ دلار راهی بازار می‌شود. مدل دیگر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم ۶۸۰ دلار قیمت دارد. مدل دیگر هم با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود که ۷۵۰ دلار قیمت دارد. مدل بالارده این گوشی که ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۸۲۰ دلار عرضه می‌شود.


 

شرکت وان پلاس قصد دارد از گوشی پرچم‌دار خودش به زودی رونمایی کند. گوشی وان پلاس ۱۲ تا مدتی دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود. به تازگی گوشی وان پلاس ۱۲ گلوبال در سازمان NBTC کشور تایلند دیده شده و به همین دلیل انتظار می‌رود که نسخه گلوبال وان پلاس ۱۲ در کنار نسخه کشور چین معرفی شود.

وان پلاس ۱۲ گلوبال

رنگ بندی وان پلاس ۱۲

گزارش های جدید به رنگ بندی وان پلاس ۱۲ اشاره می‌کنند. گوشی وان پلاس ۱۲ در رنگ‌های سفید و مشکی و مشکی راهی بازار می‌شود.

وان پلاس ۱۲ سفید

وان پلاس ۱۲ سبز

امروز تصاویری هم از مدل واقعی OnePlus 12 منتشر شد. تصاویری که نمونه واقعی این گوشی را در دست کاربری نشان می‌دهد.

در ادامه اطلاعات لو رفته از گوشی وان پلاس ۱۲ به این موضوع اشاره شده که این گوشی هوشمند در مدل هایی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی، ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

این گوشی صحفه نمایش ۶٫۸۲ اینچی LTPO OLED دارد که نرخ نوسازی آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز قرار داد. صفحه نمایشی که می‌تواند تا ۴۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲

آپدیت ۸ آذر ماه

امروز تاریخ عرضه وان پلاس ۱۲ گلوبال مشخص شد. در حالی که نسخه چینی این گوشی در تاریخ ۱۳ آذر ماه معرفی می‌شود، وان پلاس ۱۲ گلوبال هم در تاریخ ۳ بهمن ماه راهی بازار می‌شود.

گوشی وان پلاس ۱۲

آپدیت ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲

شرکت وان پلاس در تاریخ ۴ دسامبر یا ۱۳ آذر ماه مراسمی را در کشور چین برای معرفی وان پلاس ۱۲ برگزار می‌کند.

 

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲

مشخصات وان پلاس ۱۲ گلوبال

گوشی وان پلاس ۱۲ گلوبال به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ وات استفاده می‌کند و احتمالا از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات هم برخوردار خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره S24 سامسونگ؛ پرچم‌دار سامسونگ با ویژگی‌های جذاب از راه می‌رسد

 

گوشی جدید وان پلاس به سه دوربین پشت مجهز شده است. گفته شده دوربین اصلی از حسگر سونی LYTIA استفاده می‌کند. وان پلاس ۱۲ گلوبال از دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX581 استفاده می‌کند و یک دوربین تله‌فوتو با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی هم دارد که از OIS و زوم سه برابر پشتیبانی می‌کند.

گوشی OnePlus 12

انتظار می‌رود که رونمایی از گوشی وان پلاس ۱۲ گلوبال همزمان با معرفی وان پلاس ۱۲ در کشور چین باشد.

مدتی پیش مشخصات این گوشی در گیکبنچ هم لو رفته بود. در این بنچمارک به تراشه این گوشی اشاره‌ای نشده بود، اما از قبل مشخص شده بود که وان پلاس ۱۲ با تراشه پرچم‌دار کوالکام راهی بازار می‌شود. در این بنچمارک مشخص شد که وان پلاس ۱۲ مدلی با ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت و با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود.

وان پلاس ۱۲ گلوبال در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲۱۶۹ و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۶۵۰۱ را در گیکبنچ کسب کرده بود.

بنچمارگ وان پلاس ۱۲ گلوبال

گوشی وان پلاس از صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی OLED‌  با پنل BOE X1 استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن به 2K و نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. گفته شده حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش ۲۶۰۰ نیت خواهد بود. وان پلاس 12 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

شایعات می‌گویند که گوشی OnePlus 12 در رنگ‌های مشکی و سفید و سبز راهی بازار می‌شود.

خرید عمده گوشی به کسری پارس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =