تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی‌های وان پلاس 12 و وان پلاس 12R معرفی شدند

گوشی‌های وان پلاس 12 و وان پلاس 12R معرفی شدند

شرکت وان پلاس از دو گوشی جدید به نام‌های وان پلاس 12 و وان پلاس 12R رونمایی کرد. گوشی‌هایی که چند ماه پیش در چین عرضه شده بودند و حالا در به صورت جهانی راهی بازار می‌شوند.

مشخصات گوشی وان پلاس 12

گوشی وان پلاس 12 به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و در مدلی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4 راهی بازار می‌شود.

گوشی وان پلاس ۱۲ از صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی LTPO 4 AMOLED استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش ۴۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

گوشی وان پلاس ۱۲ از نسل ۴ دوربین‌های Hasselblad برای موبایل استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی استفاده می‌کند. یک دوربین زوم  ۷۰ میلی‌متری هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که می‌تواند تا ۱۲۰ برابر زوم دیجیتال در اختیار کاربران قرار دهد. دوربین سوم این گوشی هم ۴۸ مگاپیکسلی است که برای عکاسی اولتراواید به کار می‌رود.  دوربین سلفی این گوش هم ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی وان پلاس ۱۲ از سیستم خنک کننده Dual Cryo-Velocity VC استفاده که دو دریچه خروجی هوا دارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از گواهی IP65 استفاده می‌کند.  وان پلاس ۱۲ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژر سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. در اساس ادعای وان پلاس می‌توان در مدت زمان ۲۶ دقیقه باتری این گوشی را از ۱ تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد.

مشخصات گوشی وان پلاس 12R

گوشی وان پلاس 12R به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده و مدل مدلی راهی بازار می‌شود که تا ۱۶ گیگابیت رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 4 دارد.

وان پلاس 12R از صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی LTPO4 AMOLED استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و تا ۴۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

گوشی وان پلاس 12R از باتری ۵۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشیبانی می‌کند.

این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی  و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم دارد. دروبین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی وان پلاس 12R از گواهی IP64 استفاده می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =