تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی وان پلاس Ace 3 رسما معرفی شد

گوشی وان پلاس Ace 3 رسما معرفی شد

شرکت وان پلاس از گوشی وان پلاس ایس ۳ رونمایی کرد.  در حال حاضر این گوشی در کشور چین منتشر شده و نسخه گلوبال آن احتمالا با نام دیگری راهی بازار می‌شود.

مشخصات وان پلاس ایس ۳

گوشی وان پلاس Ace 3 به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی LTPO AMOLED مجهز شده که وضوح تصویر آن ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسل خواهد بود. نرخ نوسازی این صفحه نمایش بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. صفحه نمایشی که می‌تواند تا ۴۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش وان پلاس ایس ۳ می‌توانیم به یک لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ اشاره کنیم. روی صفحه نمایش دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود.

گوشی وان پلاس Ace 3 از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند و در پشت آن هم ماژول دوربین به صورت دایره‌ای دیده می‌شود. ماژول دوربین میزبان ۳ دوربین است. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی استفاده می‌کند که OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم قرار گرفته است.

این گوشی با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود. این گوشی در مدل‌هایی با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4 راهی بازار می‌شود.

گوشی OnePlus Ace 3‌ با سیستم عامل ColorOS 14 راهی بازار می‌شود که بر پایه اندروید ۱۴ توسعه پیدا کرده است. این گوشی باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. وان پلاس ادعا کرده که در مدت زمان ۲۷ دقیقه می‌توان کل ظرفیت باتری این گوشی را شارژ کرد.

گوشی وان پلاس ایس ۳ در رنگ‌های مشکی و آبی و رز گلد راهی بازار می‌شود. قیمت پایه این گوشی از ۳۶۵ دلار شروع می‌شود و تا ۴۹۳ دلار ادامه پیدا می‌کند.

قیمت در چین تبدیل قیمت به دلار
12/256GB ¥2,599 $365
16/512GB ¥2,999 $422
16GB/1TB ¥3,499 $493

انتظار می‌رود که مدل گلوبال گوشی وان پلاس ایس ۳ با نام وان پلاس 12R راهی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =