تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی اوپو رنو 11 و رنو 11 پرو معرفی شد

گوشی اوپو رنو 11 و رنو 11 پرو معرفی شد

شرکت اوپو از دو گوشی Reno 11 5G و Reno 11 Pro 5G رونمایی کرد.

دو گوشی Reno 11 5G و Reno 11 Pro 5G از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED استفاده می‌کند. صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD+ که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش از عمق رنگی ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند و تراکم پیکسلی آن به ۳۹۴ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. صفحه نمایش هر دو گوشی از ۱۰۰ درصد پوشش رنگی DCI-P3، HDR10+ پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش با یک لایه AGC DT-Star2 هم محافظت می‌شود.

روی صفحه نمایش Reno 11 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. البته دوربین سلفی Reno 11 Pro از فوکوس خودکار بهره می‌برد. در پشت این گوشی‌ها دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین اصلی OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی مجعز شده و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی هم دارد.

گوشی Reno 11 5G از تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ استفاده می‌کند و با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 راهی بازار می‌شود. برای این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی Reno 11 Pro 5G هم به تراشه دایمسنیتی ۸۲۰۰ مجهز شده و با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 راهی بازار می‌شود. این گوشی باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژر ۸۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

هر دو گوشی با ColorOS 13.2 راهی بازار می‌شوند که بر پایه اندروید ۱۴ توسعه پیدا کرده‌اند.

قیمت گوشی‌های Oppo Reno 11 5G و Oppo Reno 11 Pro 5G

گوشی اوپو رنو ۱۱ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی  ۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.  گوشی رنو ۱۱  پرو 5G با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ حافظه داخلی هم ۶۹۷ دلار قیمت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =