تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
چگونه یوتیوب را در پس زمینه پلی کنیم؟ اندروید و iOS

چگونه یوتیوب را در پس زمینه پلی کنیم؟ اندروید و iOS

دنیای امروز بر پایه شبکه‌های اجتماعی پیش می‌رود و یوتیوب را می‌توانیم اصلی‌ترین مرجع برای یافتن انواع ویدئوها به حساب بیاوریم. شما در یوتیوب می‌توانید محتوای آموزشی، سرگرم کننده، طنز، تاریخی، اقتصادی یا هر موضوع دیگری را یافت کنید و همین باعث می‌شود این سایت یکی از پراستفاده‌ترین موارد در بین کاربران باشد. استفاده از یوتیوب با صفحه خاموش ممکن نیست و همین باعث می‌شود شما امکان گوش کردن به موزیک‌های موجود یا پادکست‌ها را نداشته باشید. در این مطلب اما قصد داریم پخش ویدیو یوتیوب در پس زمینه اندروید و ایفون را به شما آموزش دهیم.

 

کسری پارس تعمیرات گوشی موبایل شما را در کمترین زمان با ضمانت قطعات انجام می دهد.

 

پخش یوتیوب در پس زمینه اندروید

برنامه گوگل کروم به صورت پیش فرض به روی اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب شده است ولی برای استفاده از این قابلیت شما نمی‌توانید از این مرورگر استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برنامه فایرفاکس را به روی گوشی اندرویدی خود نصب داشته باشید.

 

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

حذف سریع اکانت اینستاگرام

 

پخش یوتیوب در پس زمینه ایفون

در ایفون‌ها شما می‌توانید از مرورگر پیش فرض گوشی خود یعنی سافاری برای انجام این کار کمک بگیرید. تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

 

آموزش پاک کردن سرچ اینستا:

چگونه پیشنهاد سرچ اینستاگرام را پاک کنیم

 

استفاده از خود برنامه یوتیوب

یوتیوب هم مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر دو نسخه رایگان و پولی دارد. اگر نسخه پولی را خریداری کنید قابلیت‌های بسیار زیادی برای شما باز می‌شود، از دانلود ویدئوها گرفته تا حذف تبلیغ‌ها و حتی پخش ویدئوها در پس‌زمینه. در نسخه رایگان یوتیوب که اکثر کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند امکان پخش ویدئو در پس‌زمینه وجود ندارد.

در واقع شرکت یوتیوب برنامه خود را به‌گونه‌ای توسعه داده که ویدئوها در پس‌زمینه پخش نشوند مگر زمانی که شما نسخه پریمیوم را خریداری کنید. پس همان طور که در بالا آموزش دادیم اگر می‌خواهید بدون صرف هزینه صدای ویدئوهای یوتیوب را با صفحه خاموش گوش کنید تنها راه استفاده از مرورگر است.

چطور تاریخچه سرچ یوتیوب را پاک کنیم؟

چگونه هیستوری یوتیوب را ببینیم

چرا صدای ویدئو پس از مدتی قطع می‌شود؟

گوشی‌های اندروید و همچنین ایفون‌ها برای جلوگیری از مصرف شارژ زیاد ممکن است پس از مدتی خاموش بودن صفحه نمایش، برنامه‌های موجود در پس‌زمینه را ببندند یا محدود کنند و به این ترتیب صدای در حال پخش قطع شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقی در گوشی‌های اندرویدی برنامه فایرفاکس را در حافظه رم قفل کنید.

در ایفون‌ها نیز می‌توانید به بخش تنظیمات، General، Background app refresh بروید و تیک مقایل سافاری یا فایرفاکس را روشن کنید.

 

در شب با کیفیت بهتری عکس بگیرید:

بهترین نرم افزار عکاسی در شب برای اندروید

 

جمع بندی

در این مطلب به شما آموزش دادیم که در اندروید و ios به چه روشی و طریقی می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را در پس‌زمینه اجرا کنید. روش گفته شده حتی برای زمانی که نمایشگر گوشی خاموش شود نیز صدق می‌کند و شما عملا می‌توانید مانند پادکست از یوتیوب استفاده کنید.

سوالات متداول

امکان پخش ویدئو یوتیوب در پس‌زمینه وجود دارد؟ بله در بالا توضیح داده‌ایم که در اندروید و ios باید چه کاری انجام دهید. در نظر داشته باشید که برای این هدف نمی‌توانید از خود برنامه یوتیوب استفاده کنید و باید به سراغ مرورگرها بروید.

چگونه می‌توان ویدئو یوتیوب را با صفحه خاموش شنید؟ باید از مرورگر فایرفاکس در اندروید و مرورگر سافاری یا فایرفاکس در ایفون‌ها کمک بگیرید و مانند روش گفته شده در متن پیش بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =