تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
مشخصات و قیمت گوشی پوکو F6 پرو

مشخصات و قیمت گوشی پوکو F6 پرو

در ماه می سال گذشته گوشی پوکو F5 پرو به عنوان قاتل پرچمدار 2023 پوکو وارد بازار شد. درست یکسال بعد از آن شایعات ورود Poco F6 pro به بازار قوت گرفته است. پوکو اف ۶ مدل ریبرند شده ردمی توربو 3 شیائومی خواهد بود که 10 آپریل در چین معرفی شد؛ اما F6 pro ریبرند شده چه گوشی خواهد بود؟ در حالیکه هنوز تایید رسمی برند پوکو در مورد عرضه این گوشی اعلام نشده، این گوشی روی سایت FCC دیده شده است که مرجع معتبری در زمینه Certification های موبایل است.

مشخصات پوکو F6 pro

براساس موارد لیست شده در FCC، این گوشی پوکو یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی دارد، با هایپر او اس 1.0 عرضه و همزمان از شبکه های وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. مدل نامبر این گوشی 23113RKC6G خواهد بود که شباهت زیادی به ردمی K70 دارد. بنابراین انتظار می رود پوکو f6 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، پردازنده گرافیکی Adreno 740، شانزده گیگابایت رم LPDDR5X، نمایشگر OLED با رزولوشن 2K، روشنایی 4000 نیت و پشتیبانی از Dolby Vision عرضه شود.

برای علاقه‌مندان به عکاسی دوربین Poco F6 Pro با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی LYTIA 800 مجهز به OIS، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، گوشی قابلی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پردازنده S23 ultra احتمالا خروجی تصویر جذابی در اختیار این کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هم برای استفاده های روزمره مناسب خواهد بود.

سیستم عامل پوکو f6 پرو اندروید 14 بنا شده بر hyperOS 1.0 خواهد بود که برای افرادی که علاقه‌ دارند سریعتر سیستم عامل جدید شیائومی را تست کنند، انتخاب مناسبی رقم می‌زند. گواهی محافظتی IP53 ضد پاشش آب برای صفحه نمایش f6 Pro اخذ شده تا صفحه نمایش آن در حد نرمال مقاوم باشد. سنسور اثرانگشت گوشی هم روی صفحه تعبیه شده که استفاده را برای شما ساده‌تر می‌کند.

قیمت گوشی Poco F6 Pro

با توجه به اینکه این گوشی هنوز معرفی نشده قیمت رسمی برای آن وجود ندارد ولی با توجه به قیمت Redmi K70 می توان پیشبینی کرد که حدود قیمت این گوشی هم در بازار جهانی نزدیک به 400 دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =