تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس معرفی شدند

ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس معرفی شدند

شرکت ریلمی از گوشی‌های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی‌ها برای اولین را در بین گوشی‌های ریلمی از دوربین‌های تله‌فوتو استفاده می‌کنند.

گوشی ریلمی ۱۲ پرو به زوم اپتیکال دو برابر مجهز شده که می‌تواند عکس‌های پرتره ثبت کند. همچنین گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس هم دوربین پریسکوپ در جلو و دوربین تله‌فوتو دارد.

مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو

گوشی ریلمی ۱۲ پرو به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی OLED مجهز شده است. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش از ۱۰۰ درصد رنگ‌های DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۶ نسل ۱ مجهز شده است.

گوشی ریلمی ۱۲ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از شارژر ۶۷ وات SuperVOOC استفاده می‌کند. به گفته شرکت ریلمی این شارژر می‌تواند در مدت زمان ۱۹ دقیقه ۵۰ درصد ظرفیت باتری گوشی را شارژ کند.

این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که OIS دارد. دوربین تله‌فوتو این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی است. دو دوربین سلفی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. یک دوربین سلفی از حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید استفاده می‌کند و یک دوربین هم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

ریلمی ۱۲ پرو با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 راهی بازار می‌شود.

این گوشی در دو مدل راهی بازار می‌شود که هر کدام ۸ گیگابایت رم دارند. این دو مدل با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند. قیمت این گوشی‌ها هم ۳۱۰ و ۳۲۵ دلار خواهد بود.

مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس

گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی OLED استفاده می‌کند که حداکثر روشنایی آن به ۹۵۰ نیت می‌رسد. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژر ۶۷ وات بهره می‌برد. برای گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس از تراشه اسنپ دراگون 7s نسل ۲ استفاده شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

برای گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. یک دوربین پریسکوپ با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی هم برای این گوشی استفاده شده که زوم سه برابر دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید هم از دیگر دروبین‌های این گوشی به شمار می‌رود. برای دوربین سلفی هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

این گوشی با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 راهی بازار می‌شود.

قیمت ریلمی ۱۲ پرو پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۸۵ دلار خواهد بود. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۱۰ دلار راهی بازار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =