تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ریلمی C67 5G معرفی شد

ریلمی C67 5G معرفی شد

شرکت ریلمی از گوشی ریلمی C67 5G رونمایی کرد. گوشی میان‌رده‌ای که به تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰+ مجهز شده و دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات دارد.

مشخصات ریلمی C67 5G

گوشی ریلمی C67 5G از صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و یک دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است.

در پشت گوش Realme C65 5G دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته که با تکنولوژی بینینگ ۴ به ۱ عکاسی می‌کند. در کنار دوربین اصلی از دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره در نظر گرفته شده است. گوشی ریلمی C65 5G از رابط کاربری Realme UI 4 و اندروید ۱۳ استفاده می‌کند. این گوشی از گواهی IP54 هم برخوردار است و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم روی لبه گوشی قرار گرفته است. جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم روی این گوشی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ریلمی V50 و ریلمی V50s معرفی شدند

قیمت ریلمی C65 5G

گوشی ریلمی C65 5G در رنگ‌های سبز و بنفش راهی بازار می شود. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱۶۸ دلار قیمت دارد. مدل دیگر این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم ۱۸۰ دلار قیمت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 19 =