تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی ریلمی GT5‌ پرو معرفی شد

گوشی ریلمی GT5‌ پرو معرفی شد

ریلمی از گوشی ریلمی GT5 پرو رونمایی کرد. گوشی پرچم‌داری که از مشخصات سخت‌افزار هیجان‌انگیزی بهره می‌برد. با معرفی این گوشی همراه مجله موبایل و تکنولوژی کسری پارس باشید.

مشخصات گوشی ریلمی GT5 Pro

گوشی ریملی GT5 Pro به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. از دیگر مشخصات ریلمی GT5 پرو می‌توانیم به ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X یا حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و حتی ۱ ترابایتی آن اشاره کنیم.

براساس اطلاعات منتشر شده برای اینکه گوشی ریلمی GT5 Pro دفع گرمای مناسبی داشته باشد از دریچه‌های تخلیه گرما 12,000mm2 استفاده می‌کند.

گوشی ریلمی GT5 Pro از صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسل AMOLED راهی بازار می‌شود. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم به ۱۴۴ هرتز می‌رسد و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم ۲۱۶۰ هرتز خواهد بود. این صفحه نمایش تا ۴۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

گوشی ریلمی GT5 پرو به باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سیمی ۱۰۰ وات بهره می‌برد و از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات هم بهره می‌برد.

دو دوربین پشت برای ریلمی GT5 پرو در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 با پیکسل‌های 1/1.4 اینچ استفاده می‌کند. دوربین بعدی پریسکوپ خواهد بود که حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد. در جلوی گوشی هم دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است که از فوکوس ثابت بهره می‌برد.

گوشی ریلمی GT5 Pro از اسپیکرهای استریو برخوردار است و از گواهی IP64 بهره می‌برد. اخبار موبایل را از کسری پارس دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =