تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ریلمی V50 و ریلمی V50s معرفی شدند

ریلمی V50 و ریلمی V50s معرفی شدند

شرکت ریلمی خیلی بی سرو صدا از دو گوشی ریلمی V50 و ریملی V50s رونمایی کرد. گوشی‌هایی که با قیمت نسبتا ارزانی راهی بازار می‌شوند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که این دو گوشی از نظر اسمی با هم تفاوت دارند، از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار شبیه به هم هستند.

مشخصات ریلمی V50 و ریلمی V50s

گوشی ریلمی V50 از طراحی فلت بهره می‌برد و در پشت آن دوربین‌ها داخل یک ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. این گوشی تنها ۷٫۸۹ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن  به ۱۹۰ گرم می‌رسد.

گوشی ریملی V50 از صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی بهره می‌برد که روی آن ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. صفحه نمایشی LCD برای این گوشی در نظر گرفته شده که وضوح تصویر آن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. حداکثر میزان روشنایی این گوشی هم ۶۸۰ نیت خواهد بود.

گوشی ریلمی 50 با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ به همراه اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4 راهی بازار می‌شود. در پشت این گوشی دو دوربین دیده می‌شود. دوربین پشت حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم یک دوربین تشخیص عمق قرارگرفته است. دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

حسگر تشخیص اثر انگشت برای هر دو گوشی Realme V50 و Realme V50s در نظر گرفته شده است. این گوشی‌ها از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و درگاه microSD هم دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات این گوشی به شمار می‌رود. این گوشی از شارژر ۱۰ یا ۱۸ وات هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی ریلمی V50s از نظر مشخصات سخت‌افزاری کاملا شبیه به ریلمی V50 است، با این حال دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ریلمی C67 5G معرفی شد

قیمت ریلمی V50 و ریلمی V50s

گوشی‌های ریلمی V50 و ریلمی V50s با قیمت‌های زیر راهی بازار می‌شوند:

قیمت گوشی ریلمی V50

قیمت گوشی ریلمی V50s

این گوشی‌ها در رنگ‌های بنقش و مشکی راهی بازار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =