تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ردمی A3 ؛ گوشی خوش قیمت ردمی

ردمی A3 ؛ گوشی خوش قیمت ردمی

گوشی ردمی A3 رسما معرفی شد. در ادامه به معرفی مشخصات ردمی A3 می‌پردازیم.

 

برای تعمیر گوشی های شیائومی قدیمی خود با ما در ارتباط باشید.

 

مشخصات گوشی ردمی A3

گوشی ردمی A3 یک گوشی به شدت اقتصادی از سمت شیائومی به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود و از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

گوشی ردمی A3 به تراشه Helio G36 مجهز شده که البته روی مدل ردمی A2 هم قرار داشت. با این گوشی این گوشی در مدل‌هایی با ۳ و ۴ و ۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. گوشی Redmi A3 از صفحه نمایش ۶٫۷۱ اینچی LCD با وضوح تصویر HD+ بهره می‌برد. صفحه نمایشی که با یک لایه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این گوشی حسگر تشخیص اثر انگشت هم دارد که با دکمه پاور ترکیب شده است. روی صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که داخل آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

در پشت گوشی ردمی A3 دو دوربین دیده می‌شود. یک دوربین اصلی با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین دیگر که شیائومی درباره ان چیزی نگفته است. برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۰ وات هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

قیمت ردمی A3

این گوشی جدید شیائومی در رنگ‌های سبز و مشکی و ابی راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی از ۸۷ دلار برای مدل ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و تا ۱۱۱ دلار برای مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ادامه پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 6 =