تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ردمی نوت ۱۳ پرو 4G و ردمی نوت 13 4G معرفی شدند

ردمی نوت ۱۳ پرو 4G و ردمی نوت 13 4G معرفی شدند

شیائومی از گوشی‌های ردمی نوت 13 4G و ردمی نوت ۱۳ پرو 4G رونمایی کرد.  این شرکت قبلا مدل‌های 5G این گوشی‌ها را هم معرفی کرده بود. تعمیر تمام گوشی های شیائومی جدید و قدیمی در کسری پارس انجام می شود.

مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو 4G و ردمی نوت 13 4G

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو 4G به تراشه Helio G99 مجهز شده و این در حالی است که گوشی ردمی نوت 13 4G از تراشه اسنپ دراگون 685 استفاده می‌کند. ردمی نوت ۱۳ پرو در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته گوشی ردمی نوت 13 4G هم در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو 4G

ردمی نوت ۱۳ پرو 4G

هر دو گوشی از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی استفاده می‌کنند. صفحه نمایشی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز که وضوح تصویر آن Full HD+ است. همچنین مشخص شده که حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو 4G یک لایه گوریلا گلس ۵ هم دارد و گوشی ردمی نوت 13 4G با یک لایه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. هر دو صفحه نمایش می‌توانند تا ۱۳۰۰ نیت روشنایی تولید کنند.

ردمی نوت 13 4G

ردمی نوت 13 4G

گوشی ردمی نوت ‍۱۳ پرو 4G از دوربین اصلی با حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. گوشی ردمی نوت 13 4G هم از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است که زوم سه برابر به همراه دارد. هر دو گوشی به دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. دوربین سلفی این گوشی‌ها هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

مشخصات ردمی نوت 13 4G

مشخصات ردمی نوت 13 4G

هر دو گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. با این حال مدل پرو شارژر ۶۷ وات دارد و مدل معمولی با شارژر ۳۳ وات راهی بازار می‌شود. هر دو گوشی با اندروید ۱۳ و MIUI 14 راهی بازار می‌شوند و از گواهی IP54 هم بهره می‌برند. این گوشی‌ها در برابر نفوذ گرد و خاک و پاشش آب مقاوم هستند.

مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو 4G

مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو 4G

قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو 4G

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو 4G در رنگ‌های مشکی و سبز و بنفش راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.

قیمت ردمی نوت 13 4G

گوشی ردمی نوت 13 4G هم در رنگ‌های مشکی و سبز و آبی راهی بازار خواهد شد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۷۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =