تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
مشخصات گوشی A25 سامسونگ

مشخصات گوشی A25 سامسونگ

سامسونگ از گوشی A25 رونمایی کرد. جدیدترین گوشی میان‌رده و خوش قیمت این شرکت که ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جذابی دارد. اخبار روز موبایل و تکنولوژی را از مجله کسری پارس دنبال کنید.

گلکسی A25 سامسونگ رسما معرفی شد

اپدیت ۲۱ آذر ماه

بر خلاف اطلاعات قبلی، گوشی A25 سامسونگ رسما معرفی شد. این گوشی در کنار گوشی A15 معرفی شد.

گوشی A25 از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. روی صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی داخل آن قرار گرفته است. صفحه نمایش گوشی آ۲۵ تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

گوشی A25 سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز شده و در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی A25 از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS دارد. دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسل هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

باید بگوییم که جدیدترین گوشی سامسونگ با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 راهی بازار می‌شود. برای A25 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده و از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت A25 سامسونگ

سامسونگ رسما اعلام کرد که گوشی A25 با قیمت ۲۷۱ دلار راهی بازار می‌شود.

تاریخ معرفی A25 سامسونگ

آپدیت ۱۸ آذر ماه

مشخص شد که گوشی A25 سامسونگ در تاریخ ۱۸ دسامبر یا ۲۸ آذر ماه معرفی می‌شود.

 

مشخصات گوشی A25 سامسونگ

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی A25 سامسونگ سه دوربین پشت خواهد داشت. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS دارد. در کنار دوربین اصلی دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. یک دوربین با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین A25 سامسونگ

گوشی A25 سامسونگ به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED مجهز شده که یک ناچ U شکل برای دوربین سلفی روی آن قرار گرفته است.

گوشی آ۲۵ سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی A25 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد که اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود. این گوشی در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. بد نیست بگوییم که گلکسی A25 از کارت حافظه تا یک ترابایت هم پشتیبانی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =