تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
سامسونگ از گلکسی تب اکتیو ۵ رونمایی کرد؛ سرسرخت‌ترین تبلت سامسونگ

سامسونگ از گلکسی تب اکتیو ۵ رونمایی کرد؛ سرسرخت‌ترین تبلت سامسونگ

سامسونگ امروز از تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ رونمایی کرد. تبلتی که برای کار در شرایط سخت ساخته شده و بدنه ای بسیار محکم دارد.

قیمت گلکسی تب اکتیو ۵

این تبلت که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند با قیمت ۵۴۹ دلار راهی بازار می‌شود. مدل 5G آن هم قیمت بالاتری خواهد داشت. این تبلت از اسفند ماه راهی بازار می‌شود.

مشخصات گلکسی تب اکتیو ۵

تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ به شکلی ساخته شده که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم باشد. این محصول از گواهی نظامی MIL-STD-810H استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این تبلت این است که اگر از ارتقا ۱۲ متری هم سقوط کند، باز هم سالم باقی می‌ماند. این محصول برابر نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم است چرا که از گواهی IP68‌ برخوردار است. گلکسی تب اکتیو ۵ برابر خط و خش هم مقاوم است چرا که گوریلا گلس ۵ دارد.

این تبلت سامسونگ از صفحه نمایش ۸ اینچی با وضوح تصویر Full HD استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی این گوشی قرار گرفته است.

تبلت Galaxy Tab Active 5 به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده و در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این محصول از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و باتری آن هم قابل تعویض است. از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این تبلت استفاده شده است و حسگر تشخیص اثر انگشت هم دارد.

قابلیت های ai سامسونگ در سری S24:

هوش مصنوعی s24 ultra

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =