تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی A35 سامسونگ معرفی شد + قیمت و مشخصات

گوشی A35 سامسونگ معرفی شد + قیمت و مشخصات

گوشی A35 هم رسما معرفی شد. در ادامه شما را به این گوشی میان رده جدید سامسونگ بیشتر اشنا می‌کنیم.

آپدیت ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

گوشی A35 از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی AMOLED استفاده می‌کند. صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل که نرخ نوسازی آن تا ۱۲۰ هرتز می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های گوشی A35 این است که از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. البته سامسونگ بدنه این گوشی را پلاستیکی ساخته است.

گوشی گلکسی A35 سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده و در مدل‌های مختلفی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

در قسمت دوربین هم با مشخصات جذابی همراه هستیم. گوشی A35 سامسونگ از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی است و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم دارد.

گوشی A35 سامسونگ

این گوشی از ویژگی سخت افزاری Knox Vault بهره می‌برد که از گوشی در برابر بد افزارها مراقبت می‌کند. به گفته سامسونگ گوشی A35 تا چهار سال نسخه های جدید اندروید را دریافت می‌کند و تا پنج سال هم نسخه‌های امنیتی دریافت خواهد کرد.

قیمت گوشی A35 سامسونگ

آپدیت ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

تصاویر جدیدی از گوشی A35 منتشر شده که اطلاعات بیشتری به ما می‌دهند. در این تصاویر مشخص شده که گوشی A35 از سه دوربین پشت بهره می‌برد. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین اولتراواید از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

 

 

گوشی A35 سامسونگ با سه دوربین پشت

آپدیت ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

مدل ۸ گیگابایتی A35 5G

امروز با مدل ۸ گیگابایت رمی A35 5G رو به رو شدیم.  این گوشی را در گیک‌بنچ مشاهده کردیم. گوشی‌ای که در این بنچمارک عملکرد بهتری از خودش نشان داد.

در تست‌های گیک بنچ این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۲۰ و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۲۹۷۳ را کسب کرد.

آپدیت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

امروز تصویری از گوشی A35 منتشر شده که ویژگی‌های ظاهری این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد. این گوشی سه دوربین پشت دارد و از دوربین سلفی که داخل ناچ حفره‌ای قرار گرفته، استفاده می‌کند.

عکس A35 سامسونگ

آپدیت ۱۱ بهمن ماه

در اطلاعات جدید گفته شده که گوشی A35 سامسونگ از بلوتوث ۵٫۳ استفاده می‌کند. به نظر می‌رشد که گوشی A35 با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود. این گوشی صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با وضوح تصویر FUll HD+ خواهد داشت. صفحه نمایشی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روی این گوشی قرار گرفته است. دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در پشت این گوشی هم سه دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

آپدیت‌‌های قدیمی‌تر

براساس اطلاعاتی که در بنچمارک گیکبنچ منتشر شد، این گوشی به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده و ۶ گیگابایت رم دارد. این گوشی در حالت یک هسته ای امتیاز ۶۷۹ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۲۳۳۲ را کسب کرد.

گوشی A35 از CPU هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز، ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد. این CPU روی گوشی A54 قرار گرفته بود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =