تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
هوش مصنوعی S24 ؛ یک دستیار حرف به گوش

هوش مصنوعی S24 ؛ یک دستیار حرف به گوش

سامسونگ چند روز پیش سری S24 را با ویژگی‌های هوش مصنوعی معرفی کرد. گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به شکل خاص روی موضوع هوش مصنوعی تمرکز کرده‌اند و امکانات جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.  در این مطلب می‌خواهیم به شکل خاص شما را با هوش مصنوعی S24 آشنا کنیم. قیمت عمده گوشی های سامسونگ را می توانید از کسری پارس دنبال کنید.

تجربه هوشمند با سری S24

هوش مصنوعی گلکسی یا Galaxy AI کاملا با گوشی‌های سری S24 در تعامل است. هوش مصنوعی S24 در زمان ارتباط کاربران هم دخیل می‌شود و امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که استفاده از S24 راحت‌تر از همیشه باشد.

ترجمه همزمان با هوش مصنوعی S24

اولین ویژگی هوش مصنوعی سری S24 را می‌توانیم ترجمه همزمان نام ببریم. ویژگی‌ای که با نام Live Translate شناخته می‌شود. این ویژگی به صورت دو طرفه اعمال می‌شود و صدا و حتی متن ها را به صورت زنده ترجمه می‌کند. هوش مصنوعی بدون نیاز به هیچ نرم‌افزاری این کار را انجام می‌دهد. همچنین تمام گفت‌وگوهای کاربران که به واسطه هوش مصنوعی ترجمه می‌شود، محرمانه باقی می‌مانند.

مترجم همراه

ویژگی دیگر هوش مصنوعی S24 مترجم یا Interpreter نام دارد. کاربران در زمان گفت‌وگوهای زنده می‌توانند تصویر روی گوشی را به دو قسمت تفسیم کنند. در حالت صحبت‌های مخاطب به صورت زنده ترجمه می‌شود و در حالت نوشته نشان داده خواهد شد. این ویژگی بدون اتصال به اینترنت هم کار می‌کند.

چگونه گوشی اندروید را فلش کنیم:

آموزش فلش کردن گوشی با کامپیوتر

دستیار هوشمند در زمان چت‌ها

ویژگی دیگری که هوش مصنوعی در اختیار کاربران S24 قرار میدهد، Chat Assist نام دارد. این ویژگی باعث می‌شود که گفت لحن گفت‌وگو دقیقا به همان صورتی باشد که کاربر می‌خواهد. به طور مثال می‌تواند چت رسمی باشد یا چت خیلی خودمانی برای فضای شبکه‌های اجتماعی باشد.

هوش مصنوعی داخل کیبورد سامسونگ قرار گرفته و می‌تواند به صورت همزمان نوشته‌های کاربران  را به ۱۳ زبان مختلف ترجمه کند. این ویژگی در حالت Android Auto هم کار می‌کند و می‌تواند پیام‌های دریافتی پاسخ دهد.

دستیار در زمان نوشتن

هوش مصنوعی s24 ultra و سایر خانواده S24 ویژگی دیگری را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی Note Assist نام دارد. Note Assist را در اپلیکیشن نوت سامسونگ مشاهده می‌کنید. هوض مصنوعی می‌تواند برای شما متن‌های مختلف آماده کند. می‌تواند متن‌های پیش فرض تولید کند و شما آن را ویرایش کنید. در زمان ضبط صدا هم  با ویژگی Transcript Assist رو به رو می‌شوید. این ویزگی با استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی تبدیل صدا به متن می‌تواند صدا را هم ترجمه کند.

همکاری با گوگل

سامسونگ با همکاری با گوگل ویژگی دیگری را در قالب هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار داده است. این ویژگی Circle to Search نام دارد. این ابزار جدید می‌تواند تجربه شما از جست‌وجو در اینترنت را متحول کند. به طور مثال شما تصویری مشاهده می‌کنید که آیتمی جذاب داخل آن وجود دارد. می‌توانید دور آن خط بکشید و مشاهده کنید که از کجا می‌توانید آن را بخرید.

بهبود کیفیت عکس‌ها با هوض مصنوعی در S24

هوش مصنوعی می‌تواند کیفیت عکس‌ها را در S24 ارتقا دهد. این گوشی‌ها به ویژگی ProVisual Engine مجهز شده‌اند.  این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید عکس‌های با کیفیت‌تری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هوش مصنوعی s24 ultra از ویژگی Quad Tele System و زوم ۵  برابر اپتیکال مجهز شده که با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی کار می‌کند. حالا هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌هایی که با زوم ۱۰۰ برابر می‌گیرید را هم شفاف و پر جزییات کند.

اگر بودجه کمی دارید ولی طرفدار سامسونگ هستید:

گوشی خوب سامسونگ تا ۶ میلیون

عکاسی در شب با هوش مصنوعی S24 اولترا

قابلیت عکاسی در شب با هوش مصنوعی بهبود پیدا کرده است.  دوربین این گوشی ۶۰ درصد در مقایسه با مدل قبلی بزرگ‌تر شده و نور بیشتری جذب می‌کند. در محیط های تاریک عکس‌های کمتر تار می‌شوند و برخورداری از OIS هم کیفیت عکس‌ها را بالاتر برده است.  در زمان فیلم‌برداری در شب با دوربین‌های جلو و پشت مشاهده می‌کنید که نویز بسیار کم می‌شود.

ویرایش عکس‌ها با هوش مصنوعی S24

پس از اینکه عکسی را ثبت کردید، می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی آن را ویرایش کنید. این ویژگی Galaxy AI editing tools نام دارد.  به راحتی می‌توانید کیفیت عکس‌ها را بهتر کنید. حتی می‌توانید با استفاده از ابزار Edit Suggestion بهترین حالت را برای عکس خودتان انتخاب کنید. هوش مصنوعی گلکسی با توجه به عکس‌ها می‌تواند شرایط بهتری را برای ویرایش آن‌ها به شما پیشنهاد کند.

هوش مصنوعی S24 به قابلیت Generative Edit هم مجهز شده که می‌تواند مکان‌های خالی عکس‌ها را پر کند، یا آیتمی را از داخل عکس‌ها پاک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =