تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گلکسی فیت ۳ ؛ مچ بند ورزشی سامسونگ

گلکسی فیت ۳ ؛ مچ بند ورزشی سامسونگ

امروز سامسونگ امارات تمام مشخصات گلکسی فیت ۳ را منتشر کرد. مچ بند ورزشی فیت ۳ سامسونگ در مقایسه با فیت ۲ که در سال ۲۰۲۰ اهی بازار شده بود، بسیار متفاوت است.

مشخصات فیت ۳

فیت ۳ سامسونگ از صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی AMOLED استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن ۲۵۶ در ۴۰۲ پیکسل است. این محصول فریمی فلزی دارد و سایر قسمت‌های آن از پلاستیک درست شده‌اند. مچ بند Fit 3 سامسونگ از ۱۰۰ واچ فیس پشتیبانی می‌کند و این قابلیت را هم دارد که کاربران از عکس‌های داخل گالری خودشان تصویری را به عنوان واچ فیس هم انتخاب کنند.

مچ بند ورزشی فیت ۳ از ۱۰۰ فعالیت فیزیکی پشتیبانی می‌کند و همچنین حسگرهای مختلفی مانند حسگر پایش خواب و سنجش میزان استرس و سنجش ضربان قلب دارد. این مچ بند حسگر تشخیص سقوط  هم دارد و می‌تواند خودکار با امداد تماس بگیرد.

فیت ۳ سامسونگ اعلان‌های مختلف را نشان می‌دهد و کنترل موسیقی هم دارد. البته باید بگوییم که این محصول از تماس بلوتوثی پشتیبانی نمی‌کند، اما به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید به پیام‌های دریافتی پاسخ دهید. البته در صورتی که مچ بند به ساعت متصل شده باشد.

سامسونگ فیت ۳ از GPS داخلی استفاده نمی‌کند و برای ردیابی موقعیت خودتان باید مچ بند را به گوشی متصل کنید.

از نظر باتری هم اعلام شده که این محصول تا ۱۳ روز دوام می‌اورد. همچنین باید بگوییم که فیت ۳ از شارژ سریع برخوردار است و در مدت ۳۰ دقیقه می‌توان ۶۵ درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد. شارژ این محصول آهنربایی دو پین خواهد بود.

گلکسی فیت ۳ در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی راهی بازار می‌شود و وزن آن‌ها تنها ۱۸٫۵ گرم است. این محصول از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم باشد.

هنوز تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =