تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی Y55 سامونگ ؛ مشخصاتی جذاب با قیمت مناسب

گوشی Y55 سامونگ ؛ مشخصاتی جذاب با قیمت مناسب

سامسونگ به گوشی Y55 را معرفی می‌کند. این گوشی با شماره مدل SM-C5560 شناخته می‌شود. در حالی که این گوشی هنوز رسما معرفی نشده، مشخصات این گوشی توسط سازمان TENNA کشور چین فاش شد. موراد لو رفته از این گوشی را در ادامه این پست از مجله موبایل کسری پارس بخوانید.

تصاویر لو رفته از گوشی Y55 سامسونگ نشان می‌دهند که این گوشی ظاهری مینمال دارد. روی صفحه نمایش آن یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته برای دوربین سلفی و در پشت گوشی هم سه دوربین قرار گرفته است. روی لبه سمت راست ان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته است. حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش خواهد بود.

مشخصات گوشی Y55 سامسونگ

گوشی Y55 سامسونگ به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED مجهز شده است که وضوح تصویر آن Full HD+ خواهد بود. این گوشی به تراشه‌ای مجهز شده که فرکانس پردازنده‌ آن به ۲ گیگاهرتز می‌رسد. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Y55 سامسونگ در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

این گوشی با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و درگاه کارت حافظه هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =