تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
با مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ اشنا شوید

با مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ اشنا شوید

سامسونگ به مناسبت نمایشگاه CES 2024 از نسل جدید مانیتورهای خود رونمایی کرد. مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ در مدل‌هایی با پنل خمیده و پنل مسطح راهی بازار خواهند شد.

مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ

مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ شامل Odyssey OLED G9 با پنل خمیده می‌شود. همچنین مانیتورهای G8 و G6 با پنل مسطح OLED هم از دیگر محصولات جدید سامسونگ به شمار می‌روند.

مانیتور Odyssey OLED G9 سامسونگ G95SD

این مانیتور ۴۹ اینچی خواهد بود و وضوح تصویر آن به ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل می‌رسد. مانیتوری که نسبت تصویر آن ۳۲:۹ خواهد بود. انگار که دو صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۹ را در کنار هم قرار داده باشید.

مانیتور Odyssey OLED G8 سامسونگ G80SD

این مانیتور ۳۲ اینچی خواهد بود و از پنل OLED مسطح با وضوح 4K استفاده می‌کند.  این ماینتور برای افرادی مناسب خواهد بود که مانیتور خمیده نمی‌خواهند. نسبت تصویر این مانیتور ۱۶:۹ خواهد بود و وضوح تصویر آن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل خواهد بود.

هر دو مانیتور G8 و G9 با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز راهی بازار می‌شود. مدت زمان پاسخگویی این صفحه نمایش ۳ میلی‌ثانیه خواهد بود. این مانیتورها نقش تلویزیون هوشمند را هم ایفا می‌کنند، چرا که به سیستم عامل تایزن مجهز شده‌اند. این مانیتورها از Samsung Gaming Hub هم برخوردارند. این سرویس اجازه می‌دهد که با استفاده از سرویس بازی‌های ابری سامسونگ بدون نیاز به کامپیوتر و کنسول بازی کنید.

 

second space سامسونگ را از دست ندهید:

چگونه در گوشی سامسونگ فضای دوم داشته باشیم

 

مانیتور Odyssey OLED G6 سامسونگ G60SD

این مانیتور ۲۷ اینچی از پنل مسطح OLED با وضوح تصویر QHD راهی بازار می‌شود. وضوح تصویر آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود و نسبت تصویر ۱۶:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نرخ نوسازی این مانیتور ۳۶۰ هرتز خواهد بود و مدت زمان پاسخگویی آن هم ۰.۰۳ میلی ثانیه خواهد بود.

هر سه مانیتور از VESA DisplayHDR True Black 400 برخوردارند و از AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کنند.

این مانیتورها دو پورت HDMI 2.1 دارند و از USB-Hub داخلی بهره می‌برند. این مانیتورها از DisplayPort 1.4 بهره می‌برند که می‌توانید آن را به لپ تاپ و حتی تبلت آن هم با یک کابل USB-C برای برق متصل کنید.

مانیتورهای Odyssey OLED از ویژگی تنظیم ارتفاع پایه برخوردارند. از نورهای RGB هم برای این محصولات استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =