تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
پروفایل تلگرام شما توسط چه کسانی چک می شود؟

پروفایل تلگرام شما توسط چه کسانی چک می شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که پروفایل اینستاگرام شما را چه کسی چک می‌کند، باید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. اما سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا این کار امکان پذیر است یا نه؟

 

شرکت کسری پارس دارای قدیمی ترین تعمیرگاه موبایل با قطعات اورجینال در تهران است.

 

چگونه بفهمیم پروفایل تلگرام چک میشود؟

تلگرام از نظر امنیتی یکی از بهترین مسنجرهای جهان است و در همین ابتدا بگوییم که حریم شخصی کاربران و همچنین امنیت آن‌ها به‌خوبی در این پیام رسان حفظ می‌شود. تلگرام قابلیت‌های فراوانی دارد و مثلا به شما امکان می‌دهد تا پروفایل خود یا زمان آخرین بازدید خود را تنها برای افراد مشخصی باز بگذارید. از طریق تنظیمات می‌توانید به طور کامل نحوه تعامل خود با دیگر افراد را تعیین کنید.

سوال پرتکراری که در این بخش پرسیده می‌شود این است که «پروفایل تلگرام رو کی دیده» و از کجا باید لیست این افراد را مشاهده کنیم. بدون پیچ و تاپ دادن به جواب باید بگوییم که چنین کاری در تلگرام امکان‌پذیر نیست و شما به هیچ طریقی نمی‌توانید افرادی که پروفایلتان را چک می‌کنند را مشاهده کنید. پس اگر به دنبال این هستید که «کی پروفایلمو چک میکنه تلگرام» باید بگوییم که به چنین اطلاعاتی دست پیدا نخواهید کرد.

چگونه بفهمیم پروفایل تلگرام چک میشود؟

نحوه تغییر پروفایل

برخی از کاربران تصور می‌کنند این قابلیت با خرید اکانت پریمیوم در دسترس قرار می‌گیرد اما در واقعیت چنین چیزی ممکن نیست. سوال این که «چگونه بفهمیم کسی پروفایل تلگرام را چک میکند» از ابتدا به این جهت به‌وجود آمد که برخی از کانال‌ها و سایت‌ها قصد داشتند از این طریق محصول یا برنامه خود را به فروش برسانند یا به اطلاعات کاربران دست پیدا کنند.

پس اگر برنامه‌ای به شما معرفی شد تحت عنوان این که «چه کسی پروفایل تلگرام را دیده» جدا از دانلود و نصب آن به روی گوشی خود بپرهیزید؛ چرا که این برنامه‌ها بدافزار هستند و باعث درز کردن دیتاهای شخصی و بانکی شما می‌شوند. اگر قابلیت توسط تلگرام ارائه شود به صورت رسمی تایید می‌شود و در غیر این صورت هیچ جای دیگری نمی‌تواند چنین قابلیت‌هایی را ارائه کند.

 

آپدیت جدید تلگرام کار را ساده تر کرد:

حذف پس زمینه عکس در تلگرام

 

چگونه بفهمیم پروفایل تلگرام ما چک میشود در ایفون؟

در بالا توضیح دادیم که چنین کاری امکان پذیر نیست و شما نمی‌توانید لیست افرادی که پروفایلتان را چک کرده‌اند را مشاهده کنید. این گفته هم برای اندروید صادق است و هم iOS و از این نظر هیچ تفاوتی وجود ندارد. در واقع این قابلیت به صورت پیش فرض توسط تلگرام ارائه نشده و بعید است که به دلیل مسائل حریم شخصی در آینده نیز ارائه شود.

چگونه بفهمیم پروفایل تلگرام ما چک میشود در ایفون؟

جمع بندی

در این مطلب به طور کامل به موضوع مشاهده لیست افرادی که پروفایل تلگرام ما را مشاهده کرده‌اند پرداختیم و اشاره کردیم که چنین چیزی امکان پذیر نیست و اگر جایی به شما چنین وعده‌ای می‌دهد باید مراقبت خطرات امنیتی و بدافزارهای موجود باشید.

سوالات متداول

از کجا بفهمیم پروفایل تلگرام ما چک شده؟ شما نمی‌توانید به چنین دیتایی دسترسی داشته باشید و هیچ راهی برای فهمیدن این موضوع وجود ندارد.

چگونه می‌توانیم پروفایل تلگرام دیگران را چک کنیم؟ تنها کافیست به روی پروفایل شخص مورد نظر بزنید و عکس را مشاهده یا حتی ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =