تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس

علت خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس

چرا هنگام تماس صفحه گوشی خاموش میشود؟ پسوند هوشمند از زمانی به تلفن‌های همراه تخصیص داده شد که این محصولات توانستند بسیاری از کارها را به صورت خودکار انجام دهند. گوشی‌های هوشمند دارای سنسورهای متنوع و مختلفی هستند تا بتوانند جابجا شدن، تغییر زاویه و بسیاری از موارد دیگر را تشخیص دهند. در این بین ممکن است به دلایل مختلفی برخی از این سنسورها از کار بیفتند و خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس رخ دهد. در ادامه همراه کسری پارس باشید تا دلیل خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس و روش حل آن را توضیح دهیم.

خدمات تعمیر موبایل در برندهای مختلف در کسری پارس

چرا هنگام تماس صفحه گوشی خاموش میشود؟

چرا هنگام تماس صفحه گوشی خاموش میشود؟

به طور کلی گوشی‌های هوشمند دارای سنسوری به نام مجاورت یا proximity هستند. این سنسور وظیفه دارد به محض نزدیک شدن گوشی به صورت، صفحه را خاموش کند. دلیل این اتفاق جلوگیری از لمس ناخواسته نمایشگر در هنگام مکالمه است. در واقع علت خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی هنگام تماس یا سایر برندهای دیگر همین موضوع است.

بیشتر بخوانید

علت خاموشی ناگهانی گوشی

حل مشکل خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس سامسونگ

علت خاموش شدن صفحه گوشی سامسونگ هنگام تماس همانند اپل، شیائومی و سایر برندها دلیل یکسان و راه حل مشابهی دارد. در واقع گاهی به دلیل بروز مشکل، سنسور مجاورت به اشتباه تشخیص می‌دهد که گوشی نزدیک به صورت است و صفحه را خاموش می‌کند، در حالی که گوشی هنوز در دست شما قرار دارد. دلایل مشکل سنسور مجاورت عبارتند از:

حل مشکل خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس سامسونگ

روش دانلود خدمات گوگل پلی برای گوشی های Huawei:

نصب google play برای هواوی

 

جمع بندی

در این مطلب توضیح دادیم که دلیل خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس ایفون، سامسونگ، شیائومی یا سایر برندها چیست. همچنین توضیح دادیم که چه کارهایی برای حل این مشکل می‌توانید انجام دهید.

سوالات متداول

دلیل خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس ایفون چیست؟ فرقی نمی‌کند که برند گوشی هوشمند شما چیست، در هر صورت خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس به دلیل سنسور مجاورت است. این سنسور با تشخیص نزدیک شدن گوشی به صورت، صفحه را خاموش می‌کند تا لمس ناخواسته اتفاق نیفتد.

چرا صفحه گوشی هنگام تماس خاموش می‌شود؟ اگر سنسور مجاورت به درستی کار نکند صفحه گوشی قبل از نزدیک شدن سنسور به صورت خاموش می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =