تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
دلیل زود خالی شدن باتری ساعت هوشمند

دلیل زود خالی شدن باتری ساعت هوشمند

ساعت هوشمند وسیله‌ای مناسب برای زیر نظر گرفتن سلامتی و فعالیت های ورزشی است. با این حال باتری آن زودی خالی می‌شود. در این مطلب میخواهیم توضیح دهیم که چرا شارژ ساعت هوشمند زود تموم میشه. با ما همراه باشید.

دلیل زود خالی شدن باتری ساعت هوشمند

در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که به نوعی دلیل زود خالی شدن باتری ساعت هوشمند به شمار می‌روند.

صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش کنید

صفحه نمایش صفحه روشن یا Always on Display یکی از مهمترین دلایل زود خالی شدن باتری ساعت هوشمند است. این ویژگی را غیر فعال کنید.

نمایش نوتیفیکیشن ها را محدود کنید

نمایش نوتیفیکیشن های مختلف باعث می‌شود که باتری ساعت هوشمند زودتر تمام شود. هر بار که ساعت نوتیفیکیشنی را نشان می‌دهد و ویبره می‌خورد، باتری آن کمتر می‌شود.

ارتباط Wi-Fi و بلوتوث را خاموش کنید

ساعت هوشمند با Wi-Fi و بلوتوث اطلاعات را دریافت می‌کند. با این حال این دو مورد باعث می‌شوند که باتری زودتر تمام شود.

روشنایی صفحه نمایش را تنظیم کنید

هر چقدر که روشنایی صفحه نمایش بیشتر باشد، باتری زودتر تمام می‌شود. پس روشنایی صفحه نمایش را تنظیم کنید تا باتری کمتر مصرف شود.

فعال بودن اپلیکیشن‌ها در پس زمینه را محدود کنید

اپلیکیشن‌ها باتری را مصرف می‌کنند. حالا اگر اپلیکیشن‌ها در پس زمینه در حال اجرا باشند هم باز هم باتری مصرف می‌کنند. اپلیکیشن‌هایی مانند ماشین حساب، ساعت و اعلان‌ها و فعالیت‌های ورزشی در پس زمینه در حال اجرا هستند و باتری مصرف می‌کنند. فعال بودن اپلیکیشن‌ها در حالت پس زمینه را غیر فعال کنید.

واچ فیس ساعت هوشمند را تعویض کنید

واچ فیس ها می‌توانند دلیل زود خالی شدن باتری ساعت هوشمند باشند. می توانید واچ فیس را تغییر دهید تا هم اطلاعات کمتری نشان دهد و هم باتری کمتری مصرف شود.

ژست‌های حرکتی را غیر فعال کنید

ساعت هوشمند با حرکت مچ دست فعال می شود. غیر فعال کردن این ویژگی هم می‌تواند در مصرف باتری صرفه جویی کند.

استریم کردن موسیقی

استریم کردن موسیقی با ساعت هوشمند هم باعث می‌شود که باتری تمام شود. پس سعی کنید به جای گوش دادن به موسیقی با ساعت، از گوشی استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های غیر ضروری را حذف کنید

در اکثر مواقع اپلیکیشن‌هایی روی ساعت هوشمند نصب می‌کنیم که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. این اپلیکیشن‌ها باتری را زود خالی می‌کنند.

لوکیشن را خاموش کنید

چرا شارژ ساعت هوشمند زود تموم میشه ؟ شاید دلیل آن فعال بودن لوکیشن است.  فعال بودن لوکیشن باعث می شود که GPS همیشه فعال باشد و این موضوع باتری را زیاد مصرف می‌کند.

باتری را تعویض کنید

دلیل زود خالی شدن باتری ساعت هوشمند می‌تواند خراب شدن باتری باشد. می‌توانید باتری ساعت را تعویض کنید تا ساعت عملکرد بهتری پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =