تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
شیائومی ردمی 13C 5G معرفی شد

شیائومی ردمی 13C 5G معرفی شد

شیائومی از گوشی ردمی 13C 5G رونمایی کرد. این شرکت چند وقت از مدل ردمی 13C 4G هم رونمایی کرده بود.

مشخصات ردمی 13C 5G

گوشی ردمی 13C 5G از صفحه نمایش ۶٫۴۷ اینچی LCD با وضوح تصویر HD+ بهره می‌برد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۹۰ هرتز می‌رسد. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار نگرفته و با دکمه پاور ترکیب شده است.

شیائومی برای ردمی 13C 5G از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰+ استفاده کرده که از یک پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. فرکانس این پردازنده این تراشه هم ۲٫۲ گیگاهرتز خواهد بود. باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی ردمی 13C 5G در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

برای گوشی ردمی 13C 5G از دو دوربین پشت استفاده شده است. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. کیفیت دوربین دوم توسط شیائومی اعلام نشده است.

برای دوربین سلفی از دوربینی با حسگر ۵ مگاپیکسل برای این گوشی استفاده شده است.

گوشی شیائومی 13C 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر ۱۸ وات بهره می‌برد. این گوشی با پورت USB-C شارژ می‌شود. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و دو درگاه سیم‌کارت هم دارد که هر دو از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی 13C 5G می‌توانیم به جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 اشاره کنیم. صفحه نمایش این گوشی با یک لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود. باید بگوییم که این گوشی در برابر پاشش قطره‌های آب و نقوذ گرد و خاک مقاوم است.

 

ردمی 13R توسط شیائومی معرفی شد

 

شیائومی ردمی 13C 5G سبز شیائومی ردمی 13C 5G صورتی شیائومی ردمی 13C 5G مشکی

 

قیمت گوشی ردمی 13C 5G

قیمت گوشی ردمی 13C 5G با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۱۰ دلار اعلام شده است. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۴۰ دلار راهی بازار می‌شود. ردمی 13C 5G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۰ دلار راهی بازار می‌شود.

 

در این روزهای آلوده نیاز خواهید داشت: برنامه آلودگی هوای تهران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =