تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
شیائومی بند ۸ پرو با طرح Genshin Impact معرفی شد

شیائومی بند ۸ پرو با طرح Genshin Impact معرفی شد

شیائومی از مدل جدیدی از بند ۸ پرو با طرح بازی Genshin Impact رونمایی کرد. قیمت بند ۸ پرو با طرح Genshin Impact نزدیک به ۱۹۹ دلار اعلام شده است.

مشخصات بند ۸ پرو با طرح Genshin Impact

بند ۸ پرو با طرح Genshin Impact از صفحه نمایش ۱٫۷۴ اینچی ۲٫۵ بعدی  AMOLED بهره می‌برد. صفحه نمایش این محصول وضوح تصویر ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسل است و تا ۶۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

بند ۸ پرو به حسکر سنجش ضربان قلب، حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و حسگر پایش خواب اشاره کنیم. برخورداری از حسگرهای مخصوص بانوان هم از دیگر ویژگی‌های این محصول است. بند ۸ پرو توانایی سنجش میزان استرس را هم دارد.

بند ۸ پرو با طرح Genshin Impact

بند ۸ پرو از تراشه GNSS بهره می‌برد که می‌تواند با ۵ ماهواره برای ردیابی موقعیت در ارتباط دارد. این محصول از ۱۵۰ حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند که شامل ورزش‌های مختلف می‌شود.

بند ۸ پرو به عنوان کنترل از راه دور خانه‌های هوشمند هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این ساعت می‌توانید محصولاتی مانند تهویه هوا، ربات‌های مختلف، پلوپز هوشمند را هم کنترل کرد.

شیائومی بند ۸ پرو با طرح Genshin Impact

از دیگر ویژگی‌های بند ۸ پرو طرح Genshin Impact می‌توانیم به مقاومت ضد اب تا 5ATM اشاره کنیم. این محصول برای شنا کردن هم مناسب خواهد بود. روی بند ۸ پرو از باتری ۲۹۷ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که تا ۱۴ روز دوام می‌اورد. مدت زمان شارژ این محصول هم ۲ ساعت طول می‌کشد.

بند ۸ پرو با گوشی‌هایی که اندروید ۶ به بالا دارند و از iOS 12 به بالا بهره می‌برند سازگار است. این محصول با بلوتوث ۵٫۱ به دستگاه های مختلف متصل می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =