تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
شیائومی پد 6S پرو معرفی شد

شیائومی پد 6S پرو معرفی شد

شیائومی از تبلت جدیدی به نام شیائومی پد 6S پرو رونمایی کرد. تبلت پرچم‌داری که از ویژگی‌های سخت‌افزاری جذابی بهره می‌برد.

مشخصات شیائومی پد 6S پرو

این تبلت از فریم مسطح برخوردار است و در پشت آن ماژول دوربین به صورت دایره‌ای قرار گرفته است. این تبلت با محصولاتی مانند کیبورد و قلم سازگاری دارد.

تبلت شیائومی پد 6S پرو به صفحه نمایش ۱۲٫۴ اینچی با وضوح تصویر 3K مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۳۳ هرتز می‌رسد. صفحه نمایشی که ۹۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در قسمت صدا این محصول از ۸ اسپیکر برخوردار است که از صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند.

برای تبلت شیائومی پد 6S پرو از دو دوربین پشت با حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین جلوی این تبلت هم از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی پد 6S پرو می‌توانیم به استفاده از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ اشاره کرد. این تبلت را می‌توان با ۱۶ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی خریداری کرد. برای شیائومی پد 6S پرو از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع ۱۲۰ وات هم استفاده می‌کند. این تبلت با سیستم عامل HyperOS راهی بازار می شود.

قیمت شیائومی پد 6S پرو

۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۵۸ دلار

۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی:  ۵۰۰ دلار

۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۵۶ دلار

۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۶۲۵ دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =