تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی در کسری پارس

کمتر از 1 دقیقه فرم زیر رو تکمیل کن تا فرآیند سریع تعمیر ساعت هوشمندت شروع بشه

هزینه ارسال ساعت هوشمند شما برای تعمیر در کسری پارس رایگان است.

درخواست سرویس
شماره موبایل
تایید درخواست
درخواست سرویس تعمیر
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
01:59
ویرایش درخواست سرویس
دریافت مجدد کد
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
10:00
ویرایش شماره
درخواست سرویس ساعت هوشمند شما ثبت گردید. کارشناسان کسری پارس در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
شماره پیگیری شما: 4820325583
درخواست جدید
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره تلفنی call

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

تعمیر ساعت هوشمند شیائومی

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است یک ساعت خراب شود و در ادامه به پاره‌ای از این موارد اشاره خواهیم کرد.

مشکل نرم افزاری

ساعت‌های هوشمند مانند گوشی‌ها دارای نرم افزار هستند و این بخش ممکن است دچار مشکل و اختلال شود. با اختلاف در بخش نرم افزار ساعت دیگر شما نمی‌توانید از قابلیت‌های آن استفاده کنید و حتی ممکن است ساعت روشن نشود.

خرابی نمایشگر

خرابی نمایشگر به خودی خود به چندین بخش تقسیم می‌شود، از شکستن پنل در صورت وارد شدن ضربه گرفته تا سوختن پیکسل‌ها و از کار افتادن تاچ. فارغ از این که کدام مشکل برای شما به‌وجود آمده است باید به تعمیرکار مراجعه کنید تا نمایشگر تعویض شود.

خرابی باتری

باتری با مراقب زیاد مدت زمان بیشتر دوام می‌آورد و عمر مفید آن بیشتر می‌شود اما در نهایت این قطعه با گذشت زمان عملکرد خود را از دست می‌دهد و دیگر نمی‌تواند آن‌طور که باید و شاید شارژ نگه دارد. اگر ساعت شما مربوط به دو یا سه سال قبل است شاید وقت آن رسیده باشد که باتری را تعویض کنید. برای تعویض باتری نیز شما نیاز به مراجعه به تعمیرکار خواهید داشت.

خرابی دکمه‌ها

ساعت‌های هوشمند شیائومی حداقل دارای یک دکمه هستند و این دکمه بر اساس ضربه خوردن یا کارکرد زیاد ممکن است خراب شود و کارایی خود را از دست دهد. به همین جهت شما مجبور می‌شوید برای تعویض این دکمه یا تعمیر آن به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

نفوذ آب به درون ساعت

اکثر ساعت‌های هوشمند از گواهی ضدآب استفاده می‌کنند ولی با این وجود نفوذ آب به درون ساعت می‌تواند باعث آسیب به بخش‌های مختلف شود. اگر آب به درون ساعت شما نفوذ کرده است مجبور می‌شوید به تعمیرکار مراجعه کنید.

آیا ساعت هوشمند شیائومی قابل تعمیر است؟

بله ساعت‌های هوشمند شیائومی قابل تعمیر هستند و شما با مراجعه به تعمیرکار می‌توانید مشکل این محصولات را برطرف سازید. در نظر داشته باشید که تعمیر ساعت هوشمند شیائومی و سایر برندها پیچیدگی‌های خاصی دارد و به‌همین جهت حتما به مرکزی با تخصص و تجربه بالا مراجعه کنید.

هزینه تعمیر ساعت شیائومی

همانند هزینه تعمیر گوشی، هزینه تعمیر ساعت شیائومی نیز به دو موضوع قیمت خود ساعت و نوع خرابی آن بستگی دارد. به‌طور کلی ساعت‌های گران‌تر هزینه تعمیر بالاتری هم دارند. از سوی دیگر مثلا هزینه تعمیر دکمه ساعت بسیار کمتر از هزینه تعویض نمایشگر آن است. با مراجعه به تعمیرکار می‌توانید به صورت حدودی از این هزینه آگاه شوید.

تعمیر ساعت شیائومی در کسری پارس

کسری پارس یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی به ایران است و در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز به صورت گسترده فعالیت می‌کند. شما می‌توانید به روی کسری پارس نه تنها به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل بلکه به عنوان نمایندگی تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ نیز حساب باز کنید. تعمیرات گلکسی واچ در این مجموعه توسط متخصصین با تجربه انجام می‌شود و مهم‌تر این که کسری پارس تنها از قطعات اصلی برای تعمیرات استفاده می‌کند. همه این خدمات عالی در کنار دریافت هزینه معقول باعث می‌شود تا کسری پارس به یکی از مورد اعتمادترین مجموعه‌ها برای تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ (بخش سخت افزاری) تبدیل شود. کسری پارس یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشی هوشمند و لوازم جانبی است و در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. کسری پارس خود را به علاوه بر تعمیر گلکسی واچ و تعمیر اپل واچ، تعمیر ساعت هوشمند شیائومی را به صورت کاملا تخصصی انجام میدهد. تمامی قطعات موجود در کسری پارس اصلی هستند و ساعت شما پس از تعمیر دقیقا مانند روز اول خواهد شد. هزینه تعمیرات ساعت هوشمند این شرکت کاملا به‌صرفه و معقول محاسبه می‌شود و این موارد در کنار هم کسری پارس را به یکی از بهترین مراکز تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی تهران تبدیل می‌کند.