تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
آموزش تعمیر باتری باد کرده پاور بانک

آموزش تعمیر باتری باد کرده پاور بانک

یکی از مشکلات رایجی که برای باتری و مخصوصا باتری پاوربانک رخ می‌دهد، باد کردن باتری است. باتری باد کرده پاور بانک را باید جدی در نظر بگیرید. چرا که باتری باد کرده پاور بانک خطر منفجر شدن هم دارد. وقتی پاوربانکی با این مشکل مواجه می‌شود، خیلی‌ها به دنبال راهی برای تعمیر باتری باد کرده پاور بانک می‌گردند؛ اما آیا تعمیر پاور بانک باد کرده امکان پذیر است؟

تعمیر پاور بانک باد کرده

زمانی که با باتری باد کرده پاور بانک روبه رو می‌شوید، باید بگوییم که این باتری را نمی‌شود به حالت اول برگرداند. در واقع تعمیر باتری باد کرده پاور بانک امکان پذیر نیست. پس زمانی که باتری پاوربانک شما باد می‌کند، باید بگوییم که دیگر نمی‌توان آن را به حالت قبل درآورد.

با این حال در حالت تئوری روش‌هایی برای تعمیر پاور بانک باد کرده وجود دارد، اما این روش هم شامل تعویض باتری می‌شود. البته در برخی موارد هزینه تعمیر یا تعویض باتری پاوربانک آنقدر زیاد است که بهتر است پاوربانک را تعویض کنید.

این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که تعمیر پاوربانک بسیار ریسکی است. حتی کارشناس‌های بسیار حرفه‌ای هم به سختی این کار را قبول می‌کنند. چرا که پاوربانکی که نیاز به تعمیر پیدا کند، خطرات زیادی به همراه دارد.

بیشتر بدانید:

چرا باتری آیفون زود خالی می شود

آیا باتری باد کرده پاوربانک خطرناک است؟

همان‌طور که گفتیم باتری باد کرده پاور بانک خطرناک است. باتری ممکن است منفجر شود. حتی اگر باتری باد کرده پاوربانک منفجر نشود، ممکن است مواد شیمیایی سمی تولید کند. موادی که در زمان برخورد با پوست و دست‌ها آسیب می‌زند.

همچنین باید بگوییم که باتری باد کرده پاوربانک باعث ایجاد اتصال کوتاه می‌شود و این موضوع می‌تواند به گوشی یا وسیله‌های دیگر آسیب بزند.

حرف آخر

زمانی که با مشکل باتری باد کرده پاور بانک روبه رو می‌شوید، باید بگوییم که تعمیر باتری باد کرده پاور بانک فایده‌ای ندارد. هیچ وقت نباید چنین پاوربانکی را استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 14 =