تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
راه حل مشکل داغ شدن گوشی چیست؟

راه حل مشکل داغ شدن گوشی چیست؟

داغ شدن گوشی معمولا یکی از مشکلاتی است که به صورت رایج در گوشی‌های موبایل رخ می‌دهد. در این مطلب می‌خواهیم به حل مشکل داغ شدن گوشی اشاره کنیم. البته در ابتدا می‌گوییم که برای جلوگیری از داغ شدن گوشی چه باید کرد؟

شما می توانید برای تعمیر موبایل خود به کسری پارس مراجعه کنید و در اسرع وقت گوشی خود را تحویل بگیرید

جلوگیری از داغ شدن گوشی

برای جلوگیری از داغ شدن گوشی باید مراحل زیر را دنبال کنید.

حالا که روش‌های بالا را برای جلوگیری از داغ شدن گوشی  انجام دادید، باید به روش‌هایی اشاره کنیم که دما گوشی شما را کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید

نشانه های سوختن ال سی دی گوشی

 

داغ شدن گوشی

حل مشکل داغ شدن گوشی

برای حل مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ  و حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی  و اکثر گوشی‌های هوشمند می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید باور این موضوع برای شما خنده‌دار باشد، اما برای جلوگیری از داغ شدن گوشی می‌توانید گوشی خودتان را در جریان مستقیم باد سرد قرار دهید. حتی قرار دادن گوشی در جایی که هوای آن سرد باشد هم به کم شدن دمای گوشی کمک می‌کند.

آیا می‌توان برای حل مشکل داغ شدن گوشی ایفون و حل مشکل داغ شدن گوشی هواوی  گوشی را در مکان‌هایی مانند فریزر یا یخچال قرار داد؟ اصلا این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم. اگر گوشی را به سرعت در جریان هوای سرد قرار دهید و این احتمال وجود دارد که گوشی واقعا آسیب ببیند و حتی بشکند.

 

 

برای حل مشکل داغ شدن گوشی هواوی و حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی و حتی آیفون می‌توانید گوشی را برای مدتی خاموش کنید.

اگر بلوتوث گوشی به دستگاهی متصل نیست، بهتر است که آن را خاموش کنید. بلوتوث روشن می‌تواند باعث داغ شدن گوشی شما شود. پس بلوتوث را خاموش کنید.

اگر گوشی شما در کنار تبلت و کامپیوتر قرار گرفته است، بد نیست آن‌ها را از هم جدا کنید. بعضی وقت‌ها در کنار هم قرار گرفتن این وسایل باعث می‌شود که گوشی گرمای زیادی تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =