تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علائم و دلایل خرابی باتری آیفون

علائم و دلایل خرابی باتری آیفون

از کجا بفهمیم باتری گوشی ایفون خراب است؟ خراب شدن باتری گوشی واقعا اجتناب ناپذیر است. باتری پس از مدت زمانی مشخص عملکرد خوب خودش را از دست می‌دهد. خرابی باتری ایفون ممکن است بسیاری از کاربران این گوشی ها را اذیت کرده باشد. در این مطلب قصد داریم علائم خرابی باتری آیفون اشاره کنیم. تشخیص خرابی باتری ایفون با موضوعاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، راحت‌تر می‌شود.

 

 

علائم خرابی باتری گوشی ایفون ، آیا باتری گوشی باد کرده؟

علت خرابی باتری گوشی ایفون

علت خرابی باتری ایفون می‌تواند باد کردن باتری باشد. در واقع یکی مهم ترین علائم خرابی باتری گوشی ایفون باد کردن باتری است. البته که باد کردن باتری روی هر گوشی دیگری نشان می‌دهد که باتری خراب است. باتری باد کرده را باید در سریع‌ترین زمان تعمیر کنید چرا ممکن است منفجر شود یا مواد شیمیایی از خودش منتشر کند.

گوشی به یکباره خاموش می‌شود

تشخیص خرابی باتری ایفون

از دیگر علائم خرابی باتری گوشی ایفون این است که گوشی به یکباره خاموش می‌شود. به طور مثال مشاهده می‌کنید که هنوز ۵۰ درصد ظرفیت باتری باقی مانده، اما گوشی به یکباره خاموش می‌شود. این موضوع نشانه خرابی باتری ایفون است. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید.

اگر این روش نتوانست مشکل را برطرف کند، باید باتری را تعویض کنید.

 

 

گوشی تنها در حالی کار می‌کند که به شارژر متصل باشد

علت خرابی باتری گوشی ایفون

دیگر علت خرابی باتری گوشی ایفون می‌تواند زمانی باشد که گوشی تنها در شارژ می‌کند. در واقع زمانی که گوشی به شارژر متصل نباشد، خاموش می‌شود. این اتفاق نشان می‌دهد که باتری گوشی نمی‌تواند شارژ نگه‌دارد.

آیفون به شدت داغ می‌شود

نشانه خرابی باتری ایفون

از دیگر علائم خرابی باتری آیفون  می‌تواند گرم شدن بیش از اندازه گوشی باشد. اگر حس کردید که گوشی زیاد گرم می‌شود شاید باتری خراب باشد و یا یکی از قطعات گوشی مشکل دارد. اگر احساس کردید که گرمای گوشی آنقدر زیاد است که نمی‌توان به آن دست بزنید، احتمالا باتری با مشکل مواجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =