تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت بسته شدن برنامه های ایفون

علت بسته شدن برنامه های ایفون

تا حالا شده اپلیکیشنی را روی آیفون باز کنید و ببینید که بلافاصله بسته می‌شود؟ در این مطلب می‌خواهیم به علت بسته شدن برنامه در ایفون اشاره کنیم. همچنین به حل مشکل بسته شدن برنامه ها در ایفون هم اشاره کنیم.

بسته شدن برنامه ها در پس زمینه آیفون

بسته شدن خودکار برنامه ها در ایفون به دلایل مختلفی بستگی دارد. یا خود اپلیکیشن‌ها مشکل دارند یا گوشی قادر به پردارش اپلیکیشن‌ها نیست. در در ادامه به دلایل بسته شدن برنامه در ایفون و حل مشکل بسته شدن برنامه ها در ایفون اشاره می‌کنیم.

در کل علت بسته شدن برنامه در ایفون به شرایط متعددی مربوط می‌شود.

حل مشکل بسته شدن برنامه ها در ایفون

قبل از اینکه به روش های حل مشکل بسته شدن برنامه ها در ایفون اشاره کنیم، باید ببینید که آیا تنها یک اپلیکیشن روی گوشی شما بسته می‌شود یا این اتفاق برای تمام اپلیکیشن‌ها رخ می‌دهد. اگر تنها مشکل برای یک اپلیکیشن باشد، این احتمال وجود دارد که همان یک اپلیکیشن مشکل داشته باشد. اگر این مشکل را روی اکثر اپلیکیشن‌ها مشاهده کردید، پس مشکل از خود گوشی یا سیستم عامل آن است.

 

 

هر اپلیکیشن را به صورت جداگانه تست کنید

اگر با مشکل بسته شدن برنامه در ایفون روی یک اپلیکیشن مواجه هستید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

اپلیکیشن را باز و بسته کنید

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای برطرف کردن مشکل بسته شدن برنامه ها در پس زمینه ایفون باز و بسته کردن اپلیکیشن است.

اپلیکیشن را آپدیت کنید

اگر با مشکل بسته شدن خودکار برنامه ها در ایفون سروکار دارید، بد نیست که اپلیکیشن مورد نظر خودتان را آپدیت کنید. برای آپدیت کردن اپلیکیشن مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

اپلیکیشن را حذف کنید و دوباره نصب کنید

یکی از دلایل بسته شدن برنامه در ایفون می‌تواند مشکل خود اپلیکیشن باشد. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید اپلیکیشن را یکبار حذف کنید و دوباره نصب کنید.

اگر چندین اپلیکیشن به صورت خودکار بسته می‌شود چه کار کنیم؟

حالا اگر اکثر اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب کرده‌اید به صورت خودکار بسته می‌شوند، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

سیستم عامل را آپدیت کنید

علت بسته شدن برنامه در ایفون می‌تواند قدیمی شدن سیستم عامل یا مشکلی در iOS باشد. با آپدیت کردن iOS می‌توانید مشکل بسته شدن برنامه ها در پس زمینه ایفون را برطرف کنید.

برای آپدیت کردن آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

 

 

آیفون را ری استارت کنید

برای حل مشکل بسته شدن برنامه ها در ایفون می‌توانید یکبار گوشی را ری استارت کنید. ری استارت کردن معمولا بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

فضای خالی روی گوشی ایجاد کنید

یکی دیگر از دلایل بسته شدن برنامه در ایفون می‌تواند عدم فضای کافی روی حافظه داخلی گوشی باشد. با حذف فایل‌ها می‌توانید کمی فضای خالی روی گوشی ایجاد کنید.

باتری آیفون را شارژ کنید

اگر باتری آیفون زیر ۱۰ درصد قرار داشته باشد، شاید با مشکل باز نشدن اپلیکیشن‌ها مواجه شوید. باتری را کامل شارژ کنید تا گوشی از حالت Low Power Mode خارج شود.

شاید وقت آن رسیده باشد که آیفون را تعویض کنید

اگر روش‌های بالا مشکل بسته شدن اپلیکیشن ها روی آیفون را برطرف نکرد، شاید زمان آن فرا رسیده که آیفون خودتان را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =