تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
باتری هلث یا سلامت باتری آیفون چیست و روش حفظ آن

باتری هلث یا سلامت باتری آیفون چیست و روش حفظ آن

گوشی‌های آیفون تا زمانی درست می‌کنند که باتری سلامتی داشته باشند. از زمان اولین آیفون تا الان کاربران آیفون سعی کرده‌اند که مصرف باتری این گوشی را بهینه کنند تا طول عمر بالاتری داشته باشد. مراقبت از باتری هلث آیفون از جمله مواردی که است که کاربران آیفون باید خیلی به آن توجه داشته باشند. البته زمان به تنهایی علت کم شدن باتری هلث آیفون به حساب می‌آید. به هر حال باتری هم طول عمری برای خودش دارد و کاهش باتری هلث آیفون حتما رخ می‌دهد.

شرکت اپل برای اینکه کاربران بتوانند بهتر روی عملکرد باتری آیفون نظارت داشته باشند و بیشتر از وضعیت سلامتی باتری با خبر شوند ویژگی باتری هلث اپل  را در اختیار کاربران قرار داده است. در این مطلب به شما می‌گوییم که هلث باتری آیفون کجاست و سلامت باتری آیفون تا چند درصد خوب است .

سلامت باتری آیفون چگونه کم میشود؟

 

 

هلث باتری آیفون یعنی چی

هلث باتری آیفون ویژگی جذابی است که از iOS 11.3 در سال ۲۰۱۸ به گوشی های آیفون اضافه شد. اگر گوشی آیفون شما به iOS 11.3 یا جدیدتر مجهز شده حتما این ویژگی را دارد.

هلث باتری آیفون کجاست

برای پیدا کردن سلامت باتری ایفون در تنظیمات مسیر زیر را دنبال کنید.

وارد Settings شوید. به قسمت Battery Health & Charging مراجعه کنید.

در قسمت Maximum Capacity درصدی را مراجعه می‌کنید که نشان از وضعیت باتری هلث دارد.

سلامت باتری آیفون تا چند درصد خوب است

زمانی که آیفون را تازه خریداری می‌کنید، باتری هلث روی ۱۰۰ درصد قرار دارد. با استفاده‌های روزانه درصد باتری هلث کم می‌شود. باتری هلث تا زمانی که به ۸۰ درصد برسد عملکرد خوبی ارائه می‌کند. اگر سلامت باتری به کمتر از ۷۵ درصد برسد کم کم عملکرد گوشی کاهش پیدا می‌کند. باتری هلث آیفون 13 پرومکس و باتری هلث آیفون 13 – باتری هلث آیفون 12 تا زمانی که به زیر ۷۵ درصد نرسیده باشد، همه چیز روند خوبی را پیش می‌برد. پس اگر برای شما این سوال پیش آمده که سلامت باتری آیفون چقدر باید باشد باید بگوییم که اگر بین ۱۰۰ تا ۸۰ درصد باشد عالی است.

البته همان طور که گفتیم تغییر باتری هلث آیفون نشدنی است و عملکرد باتری به مرور زمان افت می‌کند.

 

 

برگرداندن سلامت باتری آیفون

در واقع نمی‌توان کاری کرد که موجب افزایش درصد باتری هلث آیفون شود، با این حال می‌توان اقداماتی انجام داد که طول عمر باتری بیشتر شود و کمتر از سلامت باتری کم شود.

چگونه سلامت باتری آیفون را حفظ کنیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دو =